۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85403468
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فیلم/ فرماندار: آبادان بیش از ۱۴ هزار رای اولی دارد

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰
کد خبر: 85403468
فیلم/ فرماندار: آبادان بیش از ۱۴ هزار رای اولی دارد

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان حضور رای اولی‌ها در انتخابات را نشانه بلوغ سیاسی آنها دانست و گفت: بیش از ۱۴ هزار رای اولی در شهرستان آبادان می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

احسان عباسپور روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد رای اولی مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان آبادان شامل شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده هستند.

وی افزود: ۱۴۸ شعبه اخذ رای برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان آبادان فعالیت دارند.

فرماندار ویژه آبادان گفت: ۲۸ شعبه در بخش مرکزی، ۱۷ شعبه در بخش اروندکنار و ۱۰۳ شعبه در شهر آبادان برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ۱۳۷ شعبه وجود داشت که برای رفاه حال مردم ۱۱ شعبه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اضافه شده است.

عباسپور بیان کرد: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، انتخابات شهرستان آبادان را برگزار می‌کنند.

وی انتخابات را نشانه بلوغ سیاسی یک ملت دانست و افزود: پس از انقلاب اسلامی مشارکت مردم در کشورمان همیشه جدی بوده و شرایط کنونی نیز نمایانگر حضور پرشور و حداکثری اقشار مختلف پای صندوق های اخذ رای است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان امروز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

آبادان سه نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha