۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85403554
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار: حضور مردم دزفول در ساعت‌های اولیه آغاز رای گیری چشمگیر است

دزفول - ایرنا - فرماندار ویژه دزفول با اشاره به آغاز فرآیند اخذ رای در ۳۵۶ شعبه انتخابیه این شهرستان گفت: حضور مردم دزفول در ساعات اولیه آغاز رای گیری چشمگیر است.

علیرضا خردمند روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با سراسر کشور فرآیند اخذ رای در دزفول راس ساعت هشت صبح آغاز شده و گزارش‌های رسیده از شعبه‌های اخذ رای سطح شهرستان حاکی از استقبال خوب مردم و حضور پرشور در شعبه‌های اخذ رای است.

وی با دعوت همه قشرهای مردم برای حضور در ساعات اولیه اخذ رای پای صندوق‌ها ادامه داد: توصیه به شهروندان این است که رای دادن خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.

مردم به شایعات توجه نکنند هیچ نامزدی در دزفول پس از مهلت قانونی انصراف نداده است

فرماندار ویژه دزفول با رد شایعات برخی کانال‌های مجازی مبنی بر انصراف برخی نامزدهای دزفول پس از زمان قانونی بیان کرد: هم اکنون ۴۲ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه دزفول برای کسب یک کرسی نمایندگی مجلس در صحنه حضور دادند.

وی با تاکید بر اینکه مردم به شایعات توجه نکنند، افزود: مهلت قانونی برای انصراف نامزدها ۷۲ ساعت قبل از آغاز فرآیند اخد رای بود که پس از این زمان قانونی هیچ نامزدی در این حوزه انتخابیه انصراف نداده است.

خردمند گفت: انتشار دهندگان مطالب کذب مبنی بر کناره گیری نامزدها پس از پایان زمان قانونی و همچنین تبلیغات برخی نامزدها پس از مهلت قانونی رصد و برای این متخلفان پرونده تشکیل شده است.

وی ادامه داد: با رسانه‌هایی که در حال شایعه پراکنی در فضای انتخاباتی دزفول هستند طبق قانون تبلیغات انتخاباتی برخورد می‌شود.

فرماندار ویژه دزفول با توصیه به شهروندان برای دریافت اخبار انتخاباتی از رسانه‌های رسمی بیان کرد: شهروندان به شایعات برخی رسانه‌های مجازی توجه نکنند و اخبار را از منابع رسمی دریافت کنند.

فرآیند انتخابات روان و بدون مشکل در حال انجام است

خردمند گفت: ۳۵۶ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان دزفول وجود دارد که برخی از ان شعبه‌ها در مناطق سخت گذر با قطار، بالگرد و خودروهای مخصوص کمک دار به این مناطق اعزام شده است.

وی با تاکید بر اینکه تمام عوامل اجرایی انتخابات دزفول هم قسم شده‌اند تا با تمام وجود از رای مردم حراست و حفاظت کنند، ادامه داد: شورای تامین شهرستان دزفول تمام تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخاباتی امن در کل شهرستان به ویژه شعبه‌های اخذ رای اندیشیده است.

خردمند بیان کرد: روند برگزاری انتخابات در دزفول به صورت روان و بدون کمترین مشکل در حال انجام است که امیداوریم این شرایط تا پایان رای گیری ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیش از پنج هزار نفر مسوولیت برگزاری انتخابات در دزفول را برعهده دارند، افزود: همه عوامل اجرایی، مسوولان امنیتی، اعضای شورای نظارت و هیات بازرسی وزارت کشور پای کار هستند تا انتخاباتی سالم، امن و باشکوه در این شهرستان برگزار شود.

به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه دزفول با حضور در حرم حضرت سبزقبا(ع) ضمن زیارت این بارگاه نورانی رای خود را به صندوق انداخت؛ وی همچنین روند برگزاری انتخابات در این شعبه را از نزدیک بازدید کرد.

از صبح امروز و با آغاز مهلت قانونی اخذ رای در ساعت هشت صبح، شعبه های اخذ رای در دزفول با استقبال پرشور مردم مواجه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha