۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۹
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85403564
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

با گذشت سه ساعت/ مشارکت ۱۵۰ هزار لرستانی در انتخابات

خرم آباد - ایرنا - رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: سه ساعت پس از آغاز دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری۱۵۰ هزار نفر از واجدان شرایط رای در استان مشارکت داشته اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا احسان یاوری روز جمعه در ستاد انتخابات لرستان مستقر در استانداری اظهار کرد: تاکنون ۱۰ درصد تعرفه های انتخاباتی در استان مصرف شده است.

وی با بیان اینکه فرآیند رای گیری به خوبی در حال انجام است و استقبال خوبی از مردم شاهد هستیم تصریح کرد: تا این لحظه مشکل خاصی در شعب اخذ رای و خطوط ارتباطی وجود ندارد و دستگاه های احراز هویت کار را به صورت برخط انجام می دهند.

یاوری تصریح کرد: شرکت در انتخابات یک عمل صالح است و توصیه می شود مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند و در زمان قانونی رای خود را به صندوق بیندازند.

وی با بیان اینکه چنانچه لازم باشد انتخابات قابل تمدید است تصریح کرد: فهم و شعور سیاسی مردم بابصیرت در امر انتخابات بسیار کمک کننده است و امیدواریم فرآیند رای گیری با امنیت کامل تا پایان وقت قانونی انجام شود.

وی بیان کرد: همچنین در برخی شهرستان هایی که امکان تنش وجود داشته است افرادی که ممکن بود حواشی داشته باشند با دعوت به ستاد انتخابات استان تا پایان فرآیند رای گیری در ستاد خواهند بود.

یاوری عنوان کرد: لرستان در مقایسه با بسیاری از استان ها وضعیت بهتری دارد و برای شمارش آرا نیز آموزش های لازم به عوامل داده شده است و طبق آیین نامه ها صورت خواهد گرفت.

لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد و رای گیری در یک هزار و ۶۵۴ شعبه ثابت و سیار در حال برگزاری است، ۲۵۸ نفر برای انتخابات خانه ملت و سه نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نامزد هستند و ۳۰ هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی در فرآیند انتخابات استان حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha