فرماندار: حضور مردم خمین در انتخابات برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی است

خمین – ایرنا – فرماندار خمین گفت: حضور مردم این شهرستان از ساعات اولیه در شعب اخذ رای بدون تردید برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی و حماسه‌سازی‌های این مردم است.

حمید کمانکش روز جمعه در حاشیه شرکت در انتخابات در مسجد جامع خمین در جمع خبرنگاران، افزود: فرآیند رای‌گیری از ساعت ۸ صبح امروز با شور و نشاط عوامل اجرایی در شعب این شهرستان آغاز شد و رای‌گیری از مردم بدون هیچ مشکلی در حال انجام است .

وی با اشاره به تدارک ۱۱۲ شعبه اخذ رای در این شهرستان، گفت: این شعب شامل ۹۳ حوزه در شهر و بخش مرکزی و ۱۹ حوزه در بخش کمره است.

امام جمعه خمین نیز به خبرنگاران گفت: مردم قدر حق خود برای انتخاب نمایندگانی که قوانین را تدوین می‌کنند و ناظر بر اجرای آن هستند را بدانند.

حجت الاسلام سیدقاسم میرصادقی افزود: ملت پرافتخار ایران با هوشیاری همواره نقش خود را در صحنه‌های مختلف انتخابات و راهپیمایی‌ها ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور نامزدهایی با سلایق مختلف در میدان تبلیغات برای حضور در مجلس دوزادهم، گفت: این تنوع سلایق موجب شور و نشاط در انتخابات شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم اکنون در سراسر کشور در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha