تداوم رصد و پایش مخاطرات احتمالی برگزاری انتخابات در پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از تداوم رصد و پایش مخاطرات احتمالی برگزاری انتخابات در این استان خبر داد و گفت: از ابتدای آغاز فرآیند رای گیری تاکنون هیچ مخاطره‌ای در پایتخت رخ نداده و نیازی به مداخله دستگاه‌های خدمت رسان نداشتیم.

به گزارش ایرنا، حامد یزدی مهر شامگاه جمعه در حاشیه برگزاری ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از حضور مؤثر و گسترده مردم در انتخابات اظهار کرد: همزمان با برگزاری دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، «میز آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان به انتخابات در حوزه مدیریت بحران» شکل گرفت.

وی با بیان اینکه از ابتدای امروز جمعه ۱۱ اسفندماه مدیران و نمایندگان تمامی دستگاه‌های خدمت رسان در اداره کل مدیریت بحران استان تهران حاضر بودند، ادامه داد: این اقدام با هدف کاهش زمان هماهنگی با مدیران دستگاه‌ها انجام شد.

یزدی مهر با اشاره به ضرورت رصد و پایش مخاطرات احتمالی استان در زمان برگزاری انتخابات افزود: خوشبختانه از ابتدای فرآیند برگزاری انتخابات تاکنون هیچ مخاطره‌ای در استان رخ نداد و نیازی به مداخله دستگاه‌های خدمت رسان نداشتیم و فقط در ۲ تا سه مورد با قطعی مختصر برق مواجه بودیم که بدون فوت وقت نمایندگان مستقر شرکت توزیع برق نسبت به رفع این ایرادات اقدام کردند و کمتر از ۱۰ دقیقه جریان برق وصل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با تاکید بر اهمیت ایمنی انتخابات در استان تهران اضافه کرد: خوشبختانه موارد مهم مورد نظر در خصوص پایداری جریان برق، گاز، آب و حریق‌های احتمالی محقق شد و در این راستا با هیچ چالشی روبرو نشدیم.

وی به ارائه گزارش ساعتی توسط دستگاه‌های خدمات رسان اشاره کرد و یادآور شد: تمام گزارشات از ساعت ابتدایی برگزاری انتخابات در استان توسط دستگاه‌ها دریافت و جمع آوری و به استحضار مقام عالی استان رسانده شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنان از تداوم رصد و پایش ایمنی و مخاطرات استان همزمان با تمدید ساعت انتخابات خبر داد و گفت: از همه کسانی که تاکنون موفق نشده‌اند درخواست داریم در ساعت باقی‌مانده به شعب اخذ رای مراجعه و پای صندوق‌های رای حاضر شوند و در این حماسه بزرگ مشارکت و در انتخاب افراد اصلح شریک شوند.

به گزارش ایرنا، استان تهران با ۳۵ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه انتخابیه و ۱۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور تا ساعت ۲۴ در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha