حضور در انتخابات تجلی غیرت ایرانی ها در پاسداری از کشور است

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: حضور در انتخابات تجلی غیرت و همت ملت ایران اسلامی در پاسداری از کشور است.

شهریار عباسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز در شرایط حساسی قرار داریم و چشم همه مردم جهان به این انتخابات دوخته شده و این انتخابات تبلور دموکراسی و مردم سالاری در جامعه است.

وی با تاکید بر حضور پر شور اقشار مختلف مردم در انتخابات از همه صنعتگران، اصناف، اتحادیه ها، فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران خواست: در پای صندوق های رای حضور یابند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بیان کرد: امروز نیاز است مردم با حماسه حضور خود به همه نشان دهند برای دفاع از اصول و ارزشهای انقلاب و لبیک به فرمان رهبری و پاسداری خون شهدا هنوز پای این نظام و انقلاب ایستاده اند.

عباسی تاکید کرد: اقتدار نظام به حفظ ارزشها و پایبندی مردم به اصول انقلاب است و وظیفه تک تک ماست که با شوق در انتخابات شرکت کنیم و به دشمنان نشان دهیم که همه ما در صحنه حضور داریم.

وی خاطر نشان کرد: فعالان اقتصادی، صنعتی و اصناف به عنوان بخش عظیمی از جامعه باید در پای صندوق های رای حضور یابند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با قدردانی از حضور مردم در همان ساعات اولیه در پای صندوق های رای خواستار حضور پرشور مردم تا ساعات باقی مانده شد.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای ۲ حوزه انتخابیه ایلام و دهلران و سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، هلیلان، چوار، مهران و ملکشاهی و حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره است.

استان ایلام دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز ۱۱ اسفندماه سال از ساعت هشت صبح آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha