رای بالا قدرت چانه‌زنی مجلس را افزایش می‌دهد

کرمان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با بیان اینکه اگر منتخبان مردم با رای بیشتر به مجلس راه پیدا کنند در مجلس بهتر و قوی تر می توانند چانه زنی کنند گفت: از مردم می خواهیم پای صندوق های رای حضور حداکثری پیدا کنند.

به گزارش ایرنا، امیر حسن‌زاده روز جمعه ۱۱ اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برخی از قوانین دست و پاگیر تولیدکنندگان است و تولید خوب نیز با کاهش تورم رابطه مستقیم دارد، تاکید کرد: شاید به قوانین جدید نیاز نداشته باشیم بلکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید قوانین مزاحم را شناسایی و برطرف کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان تاکید کرد: برای توسعه پایدار و همه جانبه کرمان بزرگ باید همه نمایندگان استان به یکدیگر کمک کنند.

روز سرنوشت‌ساز

وی با اشاره به حضور مردم در پای صندوق های رای در ساعات اولیه امروز اظهار کرد: همزمان با انتخابات مجلس، انتخابات خبرگان نیز داریم و خبرگان یکی از مجالس مهم کشور است.

حسن زاده با اشاره به حضور همزمان تیم اقتصادی استان کرمان متشکل از بخش دولتی، خصوصی و شبه دولتی در محل شرکت فرش کرمان و شرکت در انتخابات طی صبح امروز اظهار کرد: با کارهای تیمی می توان اقدامات موثر و بزرگ را انجام داد و در جریان اقتصاد، نگاه سیاسی وجود ندارد؛ همه با همکاری هم باید مسایل اقتصادی را پیش ببریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به دغدغه فعالان حوزه فرش بیان کرد: مقرر است که وزارت صنعت، معدن و تجارت شرکت فرش را به شرط ساخت و بازسازی به صورت بلند مدت اجاره دهد تا این مکان موزه، محل طراحی، بافت و فروش فرش تبدیل شود و از وزارت صمت خواستاریم که در واگذاری آن سرعت بخشد.

حسن زاده ادامه داد: برخی مشکلات اقتصادی استان مشکلات قانونی مثل ماشین‌‍آلات معدنی، سهمیه ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن در قانون بودجه و غیره است که امیدواریم منتخبان مجلس شورای اسلامی استان با تیم اقتصادی کرمان همراهی کنند تا بتوانیم توسعه پایدار این خطه پرظرفیت را رقم بزنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha