۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85403933
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شور و شوق جوانه های انقلاب در صفوف انتخاباتی البرز

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبر: 85403933
شور و شوق جوانه های انقلاب در صفوف انتخاباتی البرز

کرج – ایرنا- رای اولی ها به عنوان خوشه های جوان انقلاب اسلامی، حال و هوای خاصی به صفوف انتخاباتی جمعه یازدهم اسفند ماه البرز بخشیده اند، گل های خندانی که با خود شور وشعف وصف ناپذیری برای آینده میهن اسلامی به ارمغان آورده اند.

به گزارش ایرنا، در لابلای صفوف رنگین کمان اقوام ایرانی ساکن البرز، کسانی برای نخستین بار به عرصه انتخاب و تعیین سرنوشت سیاسی پا گذاشته اند که شاید سالها در انتظار چنین روزی بودند تا حقوق اجتماعی و مشارکت ملی خود را به نمایش بگذارند.

بسیاری از رای اولی‌های البرز از نخستین ساعات آغازین انتخابات وارد شعبه‌های اخذ رای شدند و آرای خود را به صندوق ها ریختند؛ امروز شکوه و عظمت البرز یا به تعبیر رهبر معظم انقلاب "ایران کوچک " با انتخابات جوانه هایش به اوج خود رسیده و زمستان سرد ۱۴۰۲ ، بهاری پرشکوفه را نوید می دهد.

دختران و پسران رای اولی پای صندوق های رای آمدهاند تا حقوق مدنی خود را نمایان سازند و برای آینده کشور تصمیم بگیرند.

در میان خنده و شادی این جوانه ها اما حقیقتی پیداست که نسل دیگری از نسل های آینده سازانقلاب پا به عرصه میدان گذاشته و در کنار فراگیری علم و دانش، ورزش و ده‌ها سرگرمی دیگر با دنیای کودکی و نوجوانی خداحافظی کرده است.

شور و شوق جوانه های انقلاب در صفوف انتخاباتی البرز

آری امروز جوانه های دیگری از فرزندان انقلاب اسلامی وارد میدان شده تا همچون گذشتگان راه آبادانی و سازندگی ایران سرافراز را با انتخاب درست واصولی خود هموار کنند.

امروز ۲۶ هزار رای اولی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در استان البرز به مرحله ای رسیده‌اند که برای تعیین سرنوشت سیاسی کشورشان می بایست دست به کار شوند و با آرای خود برای آینده کشور موثر واقع شوند.

محمد پارسا اسلام پناه یکی از رای اولی ها است که امروز در پای صندوق های رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری حاضر شده است.

این نوجوان کرجی گفت  که آینده ایران به دست جوانان باید ساخته شود و این امر محقق نمی شود مگر اینکه مشارکت اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی نوجوانان و جوانان در کشور بالا برود.

وی اظهار کرد: اگر ما آینده سازان در پای صندوق های رای حضور نداشته باشیم و در سرنوشت سیاسی خود دخالت نکنیم دشمنان در آن سوی مرز ها برای ما تصمیم گیری و مداخله خواهند کرد.

زهرا صالحی رای اولی که به همراه والدین خود در یکی از شعبه های اخذ رای شهرستان کرج حضور یافته بود، خود را این گونه معرفی کرد: متولد سال ۱۳۸۴ هستم و شوق استقلال سیاسی و اینکه دیگر از این پس می توانم در سرنوشت کشورم شرکت کنم مرا به پای صندوق رای کشاند.

این افراد و شمار زیاد دیگری رای اولی البرز امروز صف های اخذ رای طولانی کرده و نشان دادند که محکم واستوار به آرمان های انقلاب اسلامی و خون های پاک شهدا پایبند هستند.

۳۰۷ نامزد مجلس شورای اسلامی برای کسب سه کرسی و سه نامزد مجلس خبرگان رهبری برای کسب ۲ کرسی در استان البرز پا به عرصه انتخابات این دوره گذاشته اند.

یک میلیون و۷۶۰ هزار نفر از ساکنان البرز واجد رای دادن در این دوره از انتخابات هستند.

یک هزارو۳۳۳ صندوق ، آرای مردم استان البرز را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری جمع آوری می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha