۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳
کد خبر: 85403998
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آستارا: اولویت مسئولان کمک به محرومان جامعه باشد

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان آستارا گفت: کمک و رسیدگی به محرومان جامعه باید در اولویت و افتخار مسئولان کشور باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد باقری ارومی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه آستارا با گرامیداشت چهاردهم اسفندماه، سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و روز احسان و نیکوکاری و ترویج فرهنگ قرض الحسنه، گفت: رسیدگی به محرومان در قالب کمک و مساعدت و پرداخت وام‌های قرض الحسنه از اقدامات بسیار شایسته کمیته امداد امام خمینی(ره) است و باید در بانک‌ها و صندوق های قرض الحسنه نیز ردیف بودجه ویژه‌ای برای وام های ضروری در نظر گرفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستارا با گرامیداشت پانزدهم اسفند، روز درختکاری و منابع طبیعی، به اهمیت کاشت نهال و درخت برای تحقق طرح کاشت یک میلیارد نهال در کشور اشاره کرد و تأکید کرد: هر کس حتی در حیاط منزل یا ملک شخصی خودش هم یک نهال بکارد قدمی در راه اجرای دستور رهبر معظم انقلاب برداشته است.

حجت الاسلام باقری ارومی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید مجدد بر اهمیت حضور در انتخابات، امروز را روز امتحان و حضور در صحنه خواند و ضمن برشمردن آخرین توصیه‌های مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از رای اولی‌ها بر انتخاب نامزدهای اصلح تاکید کرد.

وی تدین و باور دینی، تشرع و پایبندی به احکام شرعی، باور به استقلال کشور و پرهیز از وابستگی‌های خارجی، عزم جدی و راسخ در مبارزه با فساد و ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی، حزبی و گروهی را از مهمترین شاخص‌های بیان شده توسط رهبر معظم انقلاب خواند و از مردم خواست برای تقویت ایران اسلامی و مأیوس کردن دشمنان حتما در انتخابات شرکت کنند.

سخنگوی انقلاب اسلامی در شهرستان آستارا با محکوم کردن جنایت جدید رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی‌گناهی که برای دریافت کمک‌های مواد غذایی در یکی از میدان‌های شهر غزه جمع شده بودند آن را نشانه درماندگی صهیونیست‌ها دانست و گفت: به لطف خدا و با مقاومت مردم غزه و فلسطین، اسرائیل جنایتکار در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha