۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85404071
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه استان تهران: مردم ایران با حضور در پای صندوق رای خون شهدا را پاس داشتند

شهرری - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت:مردم آرامشی که به واسطه‌ی خون شهدا ایجاد شده است را پاس داشتند و یکبار دیگر حضور خودشان را پای صندوق های رای اعلام کردند.

سردار قربان‌محمد ولی‌زاده روز جمعه در حاشیه دیدار از ستاد مرکزی انتخابات شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در این چند سالی که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد روزها و لحظاتی که نیاز بوده حضور داشته باشند،آمده‌اند و حضور پیدا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ما هم نقش خودمان را در برقراری امنیت ایفا می کنیم، خاطرنشان کرد: یکهزار و ۱۶۸ نفرپای صندوق های رای، برقراری امنیت در شهرستان های استان تهران را بر عهده دارند.

این مسئول اضافه کرد: تا به الان گزارش هایی که گرفته شده است مشارکت مردم خوب بوده است و امید و انتظار می رود که بعد از ظهر حضور مردم بیشتر خواهد شد.

ولی زاده ادامه داد: در حوزه امنیت تا الان هیچگونه گزارشی نداشتیم، امنیت کامل برقرار است و از مردم دعوت می کنیم در لحظاتی خلوت است پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و رای شان را به صندوق ها بیندازند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران مردم ایران نشان دادند که اجازه تضعیف نظام را نمی‌دهند

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: مردم ایران اسلامی با حضور حماسی خود در انتخابات ثابت کردند که درک صحیحی از توطئه دشمنان دارند و اجازه نمی‌دهند که سیاه‌نمایی‌ها، نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضعیف کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار قربان محمد ولی زاده در جریان بازدید از ستاد انتخابات شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با حضور حماسی خود در شعب اخذ رأی از نخستین ساعات شروع انتخابات، بار دیگر عظمت و اقتدار را برای جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی، قدردان مسئولان و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در تمام مناسبت‌ها همچون راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن 22 بهمن، حضوری گسترده پیدا کردند تا اعلام کنند هیچ گاه دست از پشتیبانی نظام بر نمی‌دارند.

ولی زاده تصریح کرد: امروز مردم به پاسداشت خون شهدا و لبیک گفتان به ندای رهبر معظم انقلاب وارد میدان شدند از حقی که نظام برای انتخابات ارکان کشور به آنان اعطا کرده به درستی استفاده کنند.

وی با اشاره به تلاش دشمن در سیاه‌نمایی دستاوردهای نظام گفت: از دشمنان قسم خورده نظام، فقط انتظار دشمنی می‌رود، آنان هیچ‌گاه از دستاوردهای و پیشرفت‌های حاصل از پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور حماسی مردم در تمامی صحنه‌ها تعریف نمی‌کنند و تلاش دارند که آن را سیاه و کم‌فروغ جلوه دهند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران تأکید کرد: اگر بنا به تبلیغات سوء دشمنان، انتخابات اثری در پیشرفت کشور ندارد، چرا برای مشارکت نداشتن مردم این همه هزینه کرده و تبلیغ می‌کنند، مردم به خوبی می‌دانند که این عرصه، میدان جنگ میان حق و باطل است و قطعا در این کارزا، نظام مقدس جمهوری اسلامی را تنها نمی‌گذارند.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب امنیت انتخابات در استان تهران گفت: در کنار تلاش نیروهای فراجا، یک هزار و 168 نفر از نیروهای بسیجی به صورت مستقیم با همراهی نیروهای فراجا از امنیت انتخابات حراست می‌کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری امروز ۱۱ اسفند در سراسر کشور در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha