حماسه حضور مردم پای صندوق های رای در شهر باشت 

گچساران- ایرنا- حماسه حضور مردم شهرستان باشت و روستاهای اطراف در پای صندوق های رای، مسوولان اجرایی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را غافلگیر کرده است.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در شهر باشت در فضایی آرام و باحضور چشمگیر مردم در پای صندوق های رای در حال برگزاری است .

مشارکت مردم در این دوره از انتخابات در منطقه محروم و کم برخوردار باشت بالاست و باگذشت ساعت ها از برگزاری انتخابات ، شعب اخذرای با ازدحام جمعیت رو به رو است.

یکی از رای دهندگان در محل یک شعبه اخذ گفت: مردم امروز آمده اند تا به دست خود سرنوشت خویش را تعیین کنند و برای عمل به رهنمودهای رهبری انقلاب و ادای دین نسبت به نظام
اسلامی در پای صندوق رای حاضر شده ام.

سارا زمانی افزود: حضور مردم در این دوره از انتخابات نسبت به دوره های قبل چشمگیرتراست واین حضور نشان می دهد مردم نسبت به سرنوشت خود و کشورشان حساس تر شده اند.

یکی دیگر از شهروندان باشتی گفت: برای نخستین بار در انتخابات شرکت می کنم ، از این حضور احساس غرور می کنم و مسایل قومی هم در این افزایش مشارکت بی تاثیر نیست.

وی به مشارکت بالای مردم در این انتخابات اشاره کرد و گفت: بر خلاف افرادی که معتقد به رای ندادن هستند بر این باورم می باشم که رای دادن امری ضروری است چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این امر مهم تاکید فراوان دارند و برای سربلندی و اتحاد مردم کشورم پای صندوق رای آمده ام .

حامد گوهری افزود: حضور همه قشرهای مختلف مردم بویژه مردان و زنان سالخورده در انتخابات دیدنی است.

عزت مندی و اقتدار کشور با حضور مردم پای صندوق های رای

فرماندار باشت افزود: دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در بخش باشت در کمال آرامش و امنیت در حال برگزاری است و تاکنون درگیری و یا تنش انتخاباتی گزارش نشده است .

نادر گرامی ادامه داد: برای جمع آوری آرای مردم باشت، ۴۷ شعبه اخذ رای ثابت و سیار تدارک شده و انتخابات با امنیت و آرامش ستودنی در این شهرستان در حال برگزاری می باشد و از این تعداد ۱۹ صندوق شهری و ۲۸ صندوق دیگر برای مناطق روستایی در نظر گرفته شده است.

وی ابراز کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای موجب عزتمندی و اقتدار کشور و خاری در چشم دشمنان شده و روند اخذ رای با نظارت مستمر ناظران شورای نگهبان ، هیات های اجرایی و نمایندگان فرمانداری در۴۷ شعبه اخذ رای این شهرستان در حال انجام است.

گرامی ابراز کرد: در برخی از شعب اخذ رای برخی بی نظمی ها وجود داشت که با حضور به موقع نیروی انتظامی امنیت برقرار شد.

وی بر رعایت اصل بی‌ طرفی و امانت‌ داری مجریان انتخابات تاکید کرد و گفت: مجریان انتخابات این شهرستان با آشنایی به قانون انتخابات، تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند انجام خواهند داد.

گرامی تصریح کرد: فضای انتخاباتی حاکم بر شهر باشت فضایی، سالم،آرام و با شور و رعایت اخلاق انتخاباتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha