برای هر ۱۵ شعبه اخذ رای لرستان ۱۱ بازرس سیار پیش بینی شده است

خرم آباد- ایرنا- رییس بازرسی ستاد انتخابات لرستان گفت: به ازای هر ۱۵ شعبه اخذ رای در استان ۱۱ بازرس سیار پیش بینی شده که بر روند صحیح انتخابات نظارت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمدرضا دالوند روز جمعه در محل ستاد انتخابات لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک بازرس ویژه در هر شهرستان و در خرم آباد و بروجرد هرکدام چهار بازرس مستقر شده و بر روند برگزاری سالم انتخابات نظارت می کنند.

وی افزود: ارتباط با تمامی شهرستان ها برقرار و نظارت خوبی بر روند برگزاری انتخابات حاکم و گزارشاتی نیز از ابتدای صبح ارسال که تذکرات لازم داده شد.

رییس بازرسی ستاد انتخابات لرستان در خصوص کمبود تعرفه در شعب اخذ رای عنوان کرد: بازرسان و هیات های شهرستانی چنانچه کمبودی وجود داشته باشد، گزارش می دهند که تاکنون در یک شهرستان کمبود اعلام شده که بازرسان در حال بررسی هستند.

به گزازش ایرنا، تاکنون ۲۷ اطلاعیه از سوی ستاد انتخابات لرستان اعلام و زمان پایان اخذ رای نیز ساعت ۱۸ اعلام شده است و در صورت نیاز تمدید خواهد شد.

همچنین اگر رای دهندگان در مراجعه به شعبه ای از شناسنامه استفاده کردند، الزامی نیست که عکس دار باشد.

لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد و رای گیری در یک هزار و ۶۵۴ شعبه ثابت و سیار در حال برگزاری است.

۲۵۸ نفر برای انتخابات خانه ملت و سه نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نامزد هستند و ۳۰ هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی در فرآیند انتخابات استان حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha