۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۱۳
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85404302
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور پرشور مردم هویزه در ۴۴ شعبه اخذ رای این شهرستان

اهواز- ایرنا - فرماندار شهرستان هویزه گفت: مردم هویزه از ساعات اولیه امروز جمعه حضور پرشوری در پای صندوق‌های رای ۴۴ شعبه اخذ رای این شهرستان دارند.

به گزارش ایرنا ایاد مطوری روز جمعه در گفت و گویی رسانه‌ای با اشاره به استقبال مردم این شهرستان در پای صندوق‌های رای بیان کرد: تمهیدات و امکانات لازم در شعب اخذ رای شهرستان هویزه برای حضور حداکثری مردم این شهرستان فراهم است.

وی با بیان اینکه ۱۷ داوطلب در حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند گفت: قطعا مردم همیشه در صحنه هویزه با حداکثر حضور در پای صندوق‌های رای و عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

مطوری اظهار کرد: روند انتخابات بدون هیچگونه حادثه و با امنیت کامل در حال برگزاری است و هیات اجرایی، بازرسی و نظارت پای کار انتخابات هستند.

فرماندار هویزه از مردم انقلابی و همیشه در صحنه هویزه دعوت کرد مثل همیشه برای سربلندی، سرافرازی و پیشرفت کشور خود در شعب اخذ رای حضور یابند و در این رویداد سرنوشت‌ساز شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، براساس این گزارش فرآیند رای گیری در سه هزار ۵۳۳ شعبه استان از ساعت هشت صبح شروع شده است، اسامی و کد نامزدها به تفکیک هر یک از ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در شعب اخذ رای نصب شده است.

بیش از سه میلیون و ٨٠٠ هزار خوزستانی واجد شرایط رای دادن هستند.

از مجموع سه هزار و ۵٣٣ شعبه اخذ رای در استان، ٩٠٠ شعبه سیار برای رای گیری در مناطق عشایری و سخت گذر استان آماده شده است.

زمان رای گیری تا ساعت ۱۸ امروز تعیین شده است اما درصورت نیاز افزایش خواهد یافت.

خوزستان دارای ١٨ کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی در مجلس خبرگان رهبری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha