۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۱
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85403971
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نمایش با اقتدار مردم آبادان پای صندوق‌های رای

۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۱
کد خبر: 85403971
نمایش با اقتدار مردم آبادان پای صندوق‌های رای

آبادان - ایرنا - مردم ولایتمدار و انقلابی آبادان بار دیگر حضور پرشور و گسترده خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم آبادان از نخستین ساعات شروع برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در پای صندوق‌های رای نوید انتخابات پرشور دیگری را دادند.
مردم آمدند تا ثابت کنند که یک ایرانی هیچ وقت هویت، ملیت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را از خاطر نمی‌برند، آنان آمدند تا به دور از هرگونه دغدغه‌ای رای خود را به صندوق‌های اخذ رای بیندازند.

یکی از شهروندان آبادانی که با عکس رهبری در شعبه ۷۸ واقع در کوی قدس حضور داشت گفت: با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای بار دیگر اتحاد، اقتدار وعزت میهن اسلامی را به منصه ظهور می‌گذاریم.

سروش شریفی افزود: از آنجاییکه مجلس شورای اسلامی به لحاظ تصمیم گیری در امور مملکت از جایگاه والایی برخوردار است بنابراین این مساله اهمیت و ضرورت حضور مردم در دور دوم انتخابات را دوچندان کرده است.
وی ادامه داد: در زمان حاضر که دشمنان اسلام و نظام سعی دارند تا مردم را از آمدن به صحنه انتخابات دور کنند باید با حضور فعال و گسترده نقشه‌های آنان را نقش بر آب کنیم.

دیگر شهروند آبادانی در شعبه ۸۲ شهر آبادان بیان کرد: باید سعی کنیم تا با همدلی و وحدت ضمن شرکت در انتخابات از آرمان‌های والای امام راحل (ره ) و شهدای جنگ تحمیلی دفاع کنیم.

نمایش با اقتدار مردم آبادان پای صندوق‌های رای


رضا اخوان نیز از حضور پرشور و حماسی مردم در صحنه های مختلف انقلاب به ویژه انتخابات به عنوان نمونه بارزمردم سالاری و اتحاد ملی نام برد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی گفت: وظیفه هر فرد ایرانی است که با احساس مسوولیت در این عرصه مهم و سرنوشت ساز وارد شود.

یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آبادان توضیح داد: حضور در انتخابات مجلس در ابعاد مختلف داخلی و بین‌المللی از اهمیت بالایی برخوردار و مشارکت مردم در این باعث اعتلای بیشتر نام ایران خواهد شد.

سید علی موسوی اضافه کرد: بی شک حضور حماسی مردم در دور دوم انتخابات بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های کشورهای مختلف به ویژه دشمنان نظام دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ۱۴۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در آبادان پیش‌بینی شده است که از این تعداد ۲۸ شعبه در بخش مرکزی، ۱۷ شعبه در بخش اروندکنار و ۱۰۳ شعبه در شهرستان آبادان برای جمع‌آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است.
انتخابات در شهرستان آبادان به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه به صورت همزمان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha