۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۳۲
کد خبرنگار: 2837
کد خبر: 85404325
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رای اولی های فسا آمدند تا دین  خود را به انقلاب و شهدا ادا کنند

ایرنا – شیراز - رای اولی های شهرستان فسا از توابع  استان فارس با حضور در پای صندوق های رای اعلام کردند: ما آمده ایم تا دین خود را به انقلاب و شهدا ادا کنیم.

آنها بر این باور هستند که رهبرمان را تنها نمی گذاریم و آمده ایم تا بگوییم خاکمان، میهنمان و ناموسمان برای ما خیلی با ارزش است.

یک رای اولی که ۱۸ سال سن دارد در حاشیه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری به خبرنگار ایرنا گفت :‌ ما آمده ایم تا اسلام بماند، ما آمده ایم تا انقلاب بماند و درخت ۴۵ ساله انقلاب تنومندتر از قبل شود.

بنیامین زارع ادامه داد :‌ ما شاخه های این درخت تنومند هستیم و هیچ باد و طوفانی نمی تواند ما را از این درخت جدا کند.

همچنین امیرعلی دهقان هم گفت: ما آمده ایم تا راه امام و راه شهیدان را ادامه دهیم و با پیروی از ولایت فقیه سهم خود را به انقلاب و شهیدان پرداخت کنیم.

امیر محمد تهمتن هم از دیگر کسانی بود که به ایرنا گفت:شهداء به ما آموختند که عزت و سربلندی کشور و ملت با پیروی از ولایت فقیه و وحدت و همبستگی بدست می آید.

وی اضافه کرد: من هم به پیروی از فرمایش مقام معظم رهبری، به پای صندوق های رای آمده ام تا نشان دهم که یک سرباز ولایت هستم.

هیلا موسوی هم امروز دلیل حضورش در پای صندوق های رای را اینگونه بیان کرد: ما رای اولی ها برای اولین بار به صحنه آمده ایم تا بگوئیم ما هم هستیم و حرفی برای گفتن داریم و سهمی در تعیین سرنوشت خود و کشورمان داریم.

نیکا بردبار یک رای اولی دیگر است که او هم در این باره اظهار داشت:درست است که ما دوره انقلاب نبوده ایم شهدا را هم ندیده ایم اما خوب می دانیم که شهدا به پیروی از ولایت فقیه به جبهه رفتند تا از خاک و ناموس خود دفاع کنند پس ما هم راه آنها را ادامه می دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha