فرمانده سپاه بوشهر : مردم این استان بینش خود را به رخ دشمنان کشیدند

بوشهر- ایرنا - فرمانده سپاه امام صادق ( ع) استان بوشهر گفت: مردم این استان با مشارکت بالا پای صندوق های اخذ رای باردیگر، بصیرت انقلابی، فهم و بینش سیاسی خود را به رخ دشمنان کشیدند .

به گزارش ایرنا " سردار علی رزمجو " جمعه شب در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات ۱۱ اسفند درحالی برگزار شد که مردم ایران اسلامی و به تبع آن استان بوشهر گوش به فرمان سکان دار انقلاب بوده و ملتی با وفا و همیشه در صحنه با بینش بالا برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود پای صندوق های رای حضور پیدا می کنند.

وی با قدردانی از مشارکت مردم در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: دستگاههای امنیتی نیز در کنار عوامل اجرایی و نظارتی شرایط مناسبی برای برقراری امنیت و آرامش مردم در شعب اخذ رای فراهم کردند .

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآور شد: انتخابات در این استان بدون هیچ گونه مشکل امنیتی در فضایی آرام و در آرامش کامل برگزار شد.

وی گفت: با توجه به تمهیدی که وزارت کشور برای تمدید انتخابات تا ساعت ۲۴ اندیشیده است از مردم این استان درخواست می شود کسانی که به هر دلیلی تاکنون نتوانسته اند در انتخابات شرکت کنند با حضور پای صندوق های اخذ رای حضور مقتدرانه خود را بار دیگر به منصه ظهور برسانند.

سردار رزمجو تصریح کرد: دشمنان از مدت ها قبل تمام ابزار ، افکار و اعیادی داخلی خود را بسیج کردند تا مردم حضوری کمرنگ پای صندوق های اخذ رای داشته باشند اما غافل از اینکه مردم همواره در دفاع از انقلاب در صحنه حضوری آگاهانه دارند.

وی ادامه داد: خلق حماسه حضور مردم استان بوشهر در انتخابات دسیسه های دشمنان را نقش برآب کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار نماینده در حوزه های انتخابیه " بوشهر، گناوه و دیلم"، "دشتستان" ، "دشتی و تنگستان" و " کنگان، دیر، جم و عسلویه " و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه در حال برگزار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha