آیت‌الله شاهچراغی: نوبت مسوولان و منتخبان برای حل مشکلات است

سمنان - ایرنا - نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم حضوری حماسی در انتخابات داشتند و اکنون نوبت مسوولان و منتخبان برای رفع مشکلات است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز شنبه در پیامی با اشاره به شکوه حضور مردم در انتخابات یازدهم اسفند، اعلام کرد: بار دیگر تجلی اراده ملت شریف ایران در صحنه انتخابات، به رخ جهانیان و دشمنان قسم‌خورده ایران کشیده شد و برگ زرینی از کتاب تاریخ جمهوری اسلامی رقم خورد.

در این پیام آمده است: مردم بزرگوار ایران به‌ویژه هم‌استانی‌های عزیز با وجود دلخوری‌ها و گله‌مندی‌ها، حماسه‌ای دیگر آفریدند و با شرکت در انتخابات یازدهم اسفند به ندای رهبر معظم انقلاب و دلسوزان انقلاب لبیک گفتند. اینک، نوبت منتخبان و مسئولان اجرایی کشور است که باید به پاس قدردانی از این حضور فداکارانه، در مسیر اعتلای نام ایران اسلامی و حل مشکلات موجود خصوصاً گرفتاری‌های اقتصادی، گام‌های جدی‌تر و مؤثرتری بردارند.

وی تاکید کرد: اکنون اینجانب پس از ۲ دوره حضور در مجلس خبرگان رهبری و با اتمام مسئولیت نمایندگی مردم استان سمنان در این جایگاه خطیر، از همراهی‌ها و حمایت‌های بی‌دریغ مردم و مسئولان استان تشکر کرده و از همگان حلالیت می‌طلبم.

آیت‌الله شاچراغی: نوبت مسوولان و منتخبان برای حل مشکلات است

آیت الله شاهچراغی به انتخاب آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری در انتخابات ششمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان اشاره و بیان کرد: به دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان انتخابات خداقوت گفته و به منتخبین عزیز استان در مجلس شورای اسلامی و منتخب مجلس خبرگان، برادر ارجمندم جناب آیت‌الله میرباقری تبریک می‌گویم و توفیق همه خدمتگزاران را از خداوند رحمان خواستارم.

به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ با شکوه حضور مردم در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان همراه بود به طوری که فرایند رای گیری از مردم تا ساعت ۲۴ تمدید شد.

ستاد انتخابات استان سمنان اعلام کرد ۴۷ و ۶ دهم درصد افراد دارای شرایط رای دادن این استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشارکت کردند و میزان مشارکت مردم استان در انتخابات افزایش یافت.

در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان سمنان تعداد کل آرا ۲۵۲ هزار و ۲۱۷ رای در ۶۸۱ شعبه عنوان شد که ۱۹۱ هزار و ۴۸۰ رای صحیح بود و از این تعداد آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری ۱۷۵ هزار و ۱۵۲ رای معادل ۹۱ و ۴۷ صدم درصد از مجموع آرای صحیح را کسب کرد. ۱۶ هزار و ۲۲۸ رای نیز با نام آیت‌الله محسن فقیهی سرشکی به صندوق انداخته شده بود.

«عباس گلرو» با ۲۹ هزار و ۴۵۵ رای از مجموع ۶۴ هزار و ۶۲۰ رای نماینده مردم سه شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه و «احمد عجم» با کسب ۳۵ هزار و ۸۴۵ رای از مجموع آرای صحیح ۹۲ هزار ۵۹۵ رای، نماینده منتخب مردم شاهرود و میامی معرفی شدند.

«علی اکبر علیزاده برمی» با کسب ۱۱ هزار و ۱۴۷ رای از مجموع آرای صحیح ۳۵ هزار ۲۷۲ رای نماینده منتخب مردم دامغان و «یاسر عربی» با کسب ۱۷ هزار و ۶۸۱ رای از مجموع ۳۰ هزار و ۹۷۷ رای ماخوذه منتخب مردم حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha