۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۰:۲۵
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85405717
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: مردم شوش و کرخه حماسه ای ماندگار به ثبت رساندند

دزفول - ایرنا- فرماندار شوش با تجلیل از حضور آگاهانه و پرشور مردم حوزه انتخابیه شوش و کرخه در انتخابات یازدهم اسفند گفت: مردم ولایتمدار، بابصیرت و زمانه شناس شوش و کرخه بار دیگر با ثبت مشارکتی بالا در انتخابات حماسه آفریدند.

محسن حویزه شنبه شب در گفت و با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پنج هزار نفر مسوولیت برگزاری انتخابات در شهرستان های شوش و کرخه را به عهده داشت بیان کرد: روند برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه با نظم، آرامش و امنیت کامل و بدون کوچکترین مشکل برگزاری شد.

وی با تجلیل از حضور آگاهانه و پرشور مردم شوش و کرخه در این انتخابات ادامه داد: ۱۲ اسفند روز پایان رقابت ها و آغاز رفاقت ها برای توسعه و اعتلای شهرستان، خوزستان و کشور است.

حویزه با بیان اینکه چهار اصل سالم، امن، رقابتی و با مشارکت حداکثری در انتخابات حوزه شوش و کرخه در بالاترین سطح محقق شد گفت: تمام روند برگزاری انتخابات به طور شفاف و دقیق و با حضور ناظران و نمایندگان کاندیداها برگزار شد.

وی با تجلیل از همه عوامل و متولیان برگزاری انتخابات در شوش و کرخه گفت: ۹۷ شعبه اخذ رای در شهرستان شوش و ۶۴ شعبه در شهرستان کرخه رای گیری از شهروندان این حوزه انتخابیه آماده سازی شد که با مجاهدت های تمام متولیان این شعبه ها، انتخاباتی با استانداردهای بالا در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام ستاد انتخابات کشور و با شمارش آرا، نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شوش و کرخه اعلام و بر این اساس، محمد کعب عمیر با کسب ۳۴ هزار و ۱۱۷ رای از مجموع ۹۶ هزار و ۱۹۶ رای صحیح، منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه شد.

شهرستان های شوش و کرخه در مجموع ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دارند که از این تعداد ۱۴۰ هزار نفر واجد شرکت در انتخابات بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha