ترقی: دولت کوچک‌ترین مداخله‌ای در خط‌دهی انتخابات نداشت

تهران- ایرنا- قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت کوچک‌ترین مداخله‌ای در جهت‌دهی و خط‌دهی به انتخابات نداشت و عوامل خود را از هرگونه ورود به عرصه انتخابات پرهیز داد.

«حمیدرضا ترقی» در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب ایرنا، درباره سلامت برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، گفت: انتخابات این دوره خوشبختانه با درایت دولت و قوانینی که مجلس تصویب کرد، انتخاب باکیفیت و بی‌نظیری در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: مردم در این دوره از انتخابات توانستند آگاهانه و با شناخت دقیق‌تر نسبت به نامزدها رأی بدهند و دولت کوچکترین مداخله‌ای در جهت‌دهی و خط‌دهی به انتخابات نداشت و حتی عوامل خود را از هرگونه ورود به عرصه انتخابات کاملا پرهیز بدهد.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: بر همین اساس ترکیب منتخباتی که مردم آنها را انتخاب کردند، کاملا مبتنی بر ذائقه مردم و روحایت، گله‌مندی‌ها و واقعیت موجود جامعه است و به نظر می‌رسد مجلس دوازدهم براساس عصاره خواسته‌ها و روحیات ملت شکل می‌گیرد.

ترقی اظهار کرد: سلامت که مورد تاکید مقام معظم رهبری برای انتخابات بود و امنیتی که باید توسط دولت و دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات حفظ می‌شد و پدید می‌آمد به نحو کاملی شکل گرفت.

وی تصریح کرد: البته طبیعی است برخی تخلفات توسط خود نامزدها در برخی از شهرها و حوزه‌های انتخابیه صورت گرفت که با آنها نیز برخورد قانونی شد و اجازه ندادند که این نوع تخلفات به سلامت انتخابات آسیبی بزند.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره پیام انتخابات به تحریم‌کنندگان انتخابات نیز، گفت: مردم خوشبختانه با حضور گسترده‌ خود که بیشتر از انتخابات قبلی بود هم «نه» بزرگی به دشمنان انقلاب اسلامی گفتند و هم تودهنی به کسانی زدند که در داخل سعی می‌کردند همسو با دشمنان انقلاب مردم را از آینده دلسرد و نسبت به اثربخش بودن رأی‌شان بی‌تفاوت کنند.

ترقی افزود: این پیام همچنین پاسخ به کسانی بود که در داخل فکر می‌کردند راه بهبود شرایط، اصلاح امور و تحول در کشور از غیر از صندوق رأی می‌گذرد و باید برای هر تحولی دست به اغتشاش و اردوکشی‌های خیابانی زد و از آن طریق بستر را برای هرگونه تغییری فراهم کرد.

وی گفت: این نشان‌دهنده بصیرت و شناخت مردم نسبت به شیوه‌های دشمن در یک جنگ شناختی و ترکیبی بود که ملت ما خوشبختانه در این جنگ پیروز میدان شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha