۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۴۱
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85405823
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

منتخب مردم غرب خراسان جنوبی راهی بهارستان شد

۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۴۱
کد خبر: 85405823
منتخب مردم غرب خراسان جنوبی راهی بهارستان شد

بیرجند - ایرنا - حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه گسترده ترین حوزه جغرافیایی در خراسان جنوبی به شمار می‌رود و منتخب مردم چهره جوان و جدید است.

به گزارش ایرنا محمد نصیری با کسب ۲۵ هزار و ۹۴۳ رای از ۸۶ هزار و ۷۵۳ رای صحیح در این حوزه انتخابیه راهی بهارستان شد.

۲۰ نامزد حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مجموع آرای ماخوذه ۸۹ حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه ۹۲ هزار و ۶۳۳ رای بود که به ترتیب محمد نصیری با ۲۵ هزار و ۹۴۳ رای، حجت الاسلام مجید نصیرایی ۲۰ هزار و ۴۳۴ رای، ابراهیم رسولی‌ مقدم ۱۹ هزار و ۵۹ رای، کاظم جم ۱۰ هزار و ۹۵ رای اول تا پنجم شدند.

امروز در خبرها آمده که حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده فعلی مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه و نامزد مجلس دوازدهم طی نامه ای به نصیری تبریک گفته است.

شهردار طبس از جمله سوابق نصیری است که عنوان شهردار برتر استان خراسان جنوبی و در دوره‌ای بخشدار نمونه کشور را در کارنامه خود دارد.

وی مهندسی عمران دارد و گرایش سیاسی خود را اصولگرا معرفی کرده است.

استان خراسان جنوبی با ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه اصلی، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۷۶۶ شعبه اخذ رای خراسان جنوبی برگزار شد و حوزه‌های انتخابیه "بیرجند، درمیان و خوسف"، "فردوس، طبس، سرایان و بشرویه"، "قاینات و زیرکوه" و نهبندان و سربیشه" هر کدام یک نماینده دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha