بیانیه شریان در استان خوزستان/ ملت بزرگ ایران پیروز واقعی انتخابات هستند

اهواز- ایرنا- شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) استان خوزستان همزمان با اعلام نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان، ملت بزرگ ایران را پیروز واقعی روز ۱۱ اسفند دانست.

به گزارش شنبه ایرنا، در بیانیه شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) استان خوزستان آمده است: حماسه حضور ملت ایران پای صندوق‌های رای در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ به‌رغم بمباران تبلیغاتی سهمگین دشمنان انقلاب اسلامی بار دیگر غیرت و بصیرت مردم در دفاع از سرزمین مادری و پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

در ادامه این بیانیه تاکید شد؛ مشکلات معیشتی و گلایه‌های مردم از برخی مسئولین سابق و کنونی نیز نتوانست مانع مشارکت پرشور در انتخابات شود و پیروز واقعی، فارغ از هر نتیجه‌ای، ملت بزرگ ایران بودند.

در این بیانیه با اشاره به ۱۱ اسفند، سالروز آغاز فعالیت شریان، ضمن تجلیل و سپاس از حضور شکوهمند ملت ایران و مردم شریف خوزستان به خصوص جوانان، تاکید شد؛ باتوجه به پایان شمارش آرا و اعلام منتخبان مردم در پاسخ به این غیرت ملی، شبکه سازی به عنوان محور فعالیت شریان جهت توسعه ظرفیت نخبگانی به منظور حل مشکلات و مسائل مردم از سر گرفته خواهد شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است؛ شریان همانگونه که پیش از انتخابات در برابر مردم شریف ایران و مردم شریف خوزستان متعهد شده بود، با همراهی منتخبان مجلس دوازدهم مورد حمایت این جبهه در اقصی نقاط کشور، طی سازوکاری روشن، مسیر شفافیت و پاسخگویی در قبال وعده‌ها، شعارها و برنامه‌های ملی و منطقه‌ای نمایندگان منتخب را پیگیری و در بازه‌های زمانی مشخص، گزارشات فصلی و موردی چگونگی برنامه‌ها و شعارها را براساس میثاق‌نامه‌ای که امضا کرده‌اند، به اطلاع ملت ایران و مردم شریف خوزستان می‌رساند.

در حوزه انتخابیه خرمشهر مصطفی مطور زاده، در حوزه انتخابیه دزفول عباس پاپی زاده پالنگان،در حوزه انتخابیه ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون فرشاد ابراهیم پور نورآبادی، در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا علی عسگر ظاهری عبده‌وند، در حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه مجید داغری، در حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان امیر حیات مقدم در حوزه انتخابیه بهبهان و در حوزه انتخابیه شادگان هاشم خنفری به عنوان نامزدهای مورد حمایت شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) بودند.

شریان در استان خوزستان موفق به کسب ۶۰درصد کرسی های مجلس تا این لحظه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha