۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۲۵
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85406281
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

الازهر: کشتار مردم گرسنه غزه، لکه ننگی بر پیشانی انسانیت است

تهران- ایرنا- دانشگاه الازهر مصر در بیانیه ای با محکوم کردن کشتار مردم گرسنه غزه، این جنایت را لکه ننگی بر پیشانی انسانیت دانست.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، دانشگاه الازهر در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی «فیسبوک»، قتل عام آوارگان گرسنه در میدان النابلسی غزه را فرومایگی و بزدلی بی سابقه توصیف کرد.

در بیانیه دانشگاه الازهر آمده است: کشتار آوارگان تشنه و گرسنه پس از قحطی و گرسنگی تحمیلی از سوی رژیم جنایتکار، لکه ننگی بر پیشانی بشریت ساکت در مقابل حوادث غزه است و جنایتی جدید را که حتی حیوانات وحشی نیز از آن خودداری می کنند، به کارنامه سیاه صهیونیست ها افزود.

الازهر از جامعه جهانی خواست از خواب بی سابقه خود برخیزد و برای لغو محاصره غیرانسانی و اجبار رژیم صهیونیستی به توقف کشتار بی گناهان اقدام کند.

این نهاد دینی از مسئولان کاروان های کمک های انسانی درخواست کرد تا به شکل فوری و با هر شیوه ممکن، کمک ها را به نوار غزه ارسال کنند و راه حلی ریشه ای برای پایان دادن به این تجاوز جنایتکارانه بیابند.

به گزارش ایرنا، پنجشنبه گذشته، رژیم صهیونیستی هزاران آواره گرسنه را که در میدان النابلسی غزه منتظر دریافت غذا بودند،هدف قرار داد و در این جنایت ۱۱۲ شهروند فلسطینی شهید و حدود ۸۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

در حالی جنگ علیه نوار غزه وارد یکصد و چهل و نهمین روز خود شده که وزارت بهداشت غزه روز شنبه، شمار شهدای فلسطینی را از آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر)۳۰ هزار و ۳۲۰ و شمار زخمی ها را ۷۱ هزار و ۵۳۳ نفر اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha