۸۳.۹۷ درصد واجدین شرایط حوزه انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فلارد در انتخابات شرکت کردند

شهرکرد - ایرنا- فرماندار شهرستان لردگان گفت: میزان مشارکت واجدین شرایط رای دادن در حوزه انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فلارد در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ۸۳.۹۷ درصد بود که بیشترین میزان مشارکت در چهارمحال و بختیاری بود.

منصور کریم‌زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از حضور پرشور مردم در این حوزه انتخابیه تشکر کرد و افزود : مجموع آرا ماخوذه صحیح در این حوزه انتخابیه ۱۳۴ هزار و ۸۸۰ رای بود.

به گفته وی، مردم بصیر، انقلابی و همیشه در صحنه این حوزه انتخابیه برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند.

وی گفت: از همه مردم، عوامل اجرایی، نظارتی،بازرسی و شورای نگهبان کشور و استان، مدیران استانی و شهرستانی و ستاد انتخابات استان و شهرستان و همه نیروهای امنیتی، انتظامی و امنیتی و کسانی که در امنیت و سلامت انتخابات حضور داشتند تشکر می‌کنم.

۸۳.۹۷ درصد واجدین شرایط حوزه انتخابیه لردگان، خانمیرزا و فلارد در انتخابات شرکت کردند

کریم‌زاده اظهار داشت: در این دوره از انتخابات سید روح الله موسوی بیدلی از مجموع ۱۳۳ هزار و ۸۸۳ رای صحیح حوزه با ۵۶ هزار و ۸۵۰ رای و ۴۲.۴۶ درصد آرا مردم حوزه انتخابیه به مجلس راه یافت.

به گفته وی، در بین نامزدها محمد میرزایی خالص ۲۵هزار و ۹۹۵رای، داوود توحیدی ۲۳ هزار ۲۴۳ رای، غلامحسین حیدری خالص ۱۷ هزار و ۵۷۳ رای، فرود حسین‌پور ۹ هزار و ۹۹۵ رای را کسب کردند.

به گفته وی، میزان مشارکت مردم در این حوزه انتخابیه ۸۳.۹۷درصد است که بیشترین میزان مشارکت در استان و کشور است.

وی گفت: در حوزه انتخابیه لردگان، فلارد و خانمیرزا ۱۲۴ شعبه اخذ رای ثابت و ۸۷ شعبه سیار فعال بود که از این تعداد ۴۹ شعبه شهری و ۱۶۹ شعبه روستای و عشایری بود.

به گفته وی، برای برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه پنج هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی فعالیت داشتند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha