عصبانیت نتانیاهو از سفر گانتس به آمریکا/هرتزوگ به استقبال نمی‌رود

تهران- ایرنا- رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نخست‌وزیر به سفارت این رژیم در واشنگتن دستور داده تا هیچ‌گونه همکاری برای تسهیل سفر عضو شورای جنگ به آمریکا انجام ندهد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، شبکه تلویزیونی کان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به سفارت این رژیم در واشنگتن دستور داده شده تا برای تسهیل سفر «بنی گانتس» عضو شورای جنگ این رژیم، اقدامی انجام ندهد.

براساس این گزارش، «مایکل هرتزوگ» سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا نیز در جریان سفر گانتس به این کشور، وی را همراهی نخواهد کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی از عصبانیت «بنیامین نتانیاهو» از گانتس، به خاطر سفر به آمریکا، بدون هماهنگی با وی خبر دادند و نوشتند: نتانیاهو اعلام کرد که اسرائیل فقط یک نخست وزیر دارد.

گانتس که مهمترین رقیب نتانیاهو در نظرسنجی هاست و پیش بینی می شود در صورت برگزاری انتخابات زودهنگام، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شود، قرار است روز دوشنبه به آمریکا سفر کند.

در همین حال، دفتر گانتس در بیانیه‌ای اعلام کرد که در سفر روز دوشنبه به آمریکا، وی با «کامالا هریس» معاون رئیس جمهوری آمریکا و «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید و شماری از نمایندگان از دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه در کنگره دیدار خواهد کرد.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که گانتس از واشنگتن به لندن خواهد رفت تا با مقامات انگلیسی گفت‌وگو کند. هدف از سفر این مقام صهیونیست، تبادل نظر در خصوص آتش‌بس غزه و توافق تبادل اسرا عنوان شده است.

رسانه های آمریکایی، دولت دموکرات «جو بایدن» را از عملکرد کابینه نتانیاهو، ناراضی ارزیابی کردند. کاخ سفید تلاش می کند تا پیش از ماه مبارک رمضان، رژیم اشغالگر را از باتلاق غزه درآورده و به جنگ علیه این منطقه پایان دهد.

دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی درباره شروع انتفاضه جدیدی علیه اشغالگران در قدس، کرانه باختری و سراسر سرزمین های اشغالی در ماه مبارک رمضان هشدار داده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha