۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85406653
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

لغو بزرگترین رویداد کاراته کشور در همدان/ میزبان ضرر کرد

همدان- ایرنا- مسابقات کاراته بخش کومیته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال پسران و دختران انتخابی تیم ملی که قرار بود به میزبانی همدان برگزار شود، با تصمیم فدراسیون لغو و به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیش از این قرار بود مسابقات قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در بخش کومیته رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال پسران روزهای ۱۵ تا ۱۷ اسفند و در بخش دختران نیز روزهای ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه جاری در استان همدان برگزار شود.

مسابقاتی که بیش از سه هزار ورزشکار در ۲ بخش پسران و دختران در آن نام نویسی کرده بودند و دانشگاه آزاد اسلامی میزبان این رویداد بود.

لغو مسابقات با تصمیم فدراسیون

امروز از فدراسیون کاراته کشور خبر رسید که با پیشنهاد دکتر نیکوخصلت رییس سازمان تیم‌های ملی و موافقت فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی پایه که قرار بود ۱۵ تا ۲۰ در استان همدان برگزار شود لغو و به سال آینده موکول شد.

گویا ️این تصمیم پس از استعلام هواشناسی و ورود سامانه بارشی جدید از اواسط هفته به کشور و نگرانی خانواده‌ها از رفت و آمد مربیان و ورزشکاران به استان همدان، اتخاذ شده است.

فدراسیون کاراته در پیامی اعلام کرده است: طبق اعلام سازمان تیم‌های ملی زمان و مکان جدید مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی پایه متعاقبا اعلام خواهد شد.

تصمیم فدراسیون ناگهانی بود

دبیر هیات کاراته همدان در خصوص تغییر زمان برگزاری این دوره از مسابقات گفت: تصمیم فدراسیون با وجود اینکه تمامی هماهنگی‌ها صورت گرفته بود، ناگهانی اتخاذ شد.

الله کرم شهگل افزود: هتل محل اقامت، سالن سرپوشیده و سایر امکانات مورد نیاز برای میزبانی از این دوره از مسابقات مهیا شده بود.

وی بیان کرد: برای میزبانی مسابقات هزینه‌هایی صورت گرفت و مقصر لغو رقابت‌ها استان همدان نیست و فدراسیون براساس صلاحدید خود زمان مسابقات را تغییر داده است.

همدان از استان‌های پیشتاز در میزبانی مسابقات و اردوهای تیم ملی کاراته کشور در رده‌های سنی مختلف است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha