نایب رئیس فدراسیون جهانی: هندبال ایران رشد خیره کننده‌ای داشته است

تهران- ایرنا- نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال در دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان به تمجید از رشد هندبال ایران در سال‌های اخیر پرداخت.

به گزارش ایرنا، بدرالذیاب نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال که به عنوان مهمان ویژه دهمین دوره رقابت‌های هندبال نوجوانان پسر آسیا به تهران سفر کرده، عصر امروز یکشنبه با حضور در کمیته ملی المپیک با محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک ایران، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که مروان محمد عضو کنفدراسیون هندبال آسیا، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، علی‌اکبر خوشنویس دبیر فدراسیون و میتر انوری رئیس کمیته توسعه هندبال آسیا حضور داشتند، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، ابراز داشت: اعطای میزبانی رقابت‌های هندبال نوجوانان آسیا به کشورمان بیانگر اعتماد شما به هندبال ایران و میزبانی خوبمان است و امیدواریم این حمایت‌ها همچنان از فدراسیون هندبال ایران وجود داشته باشد. امیدواریم کشورهای حاضر در این رقابت‌ها، ضمن برگزاری مسابقات خوب و مهیج، با خاطره‌ای خوش ایران را ترک کنند.

بدرالذیاب نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از هندبال، بیان کرد: اعطای میزبانی نوجوانان آسیا به کشور شما خود مهر تاییدی است بر حمایت فدراسیون جهانی از هندبال ایران، چرا که از زمان حضور پاکدل، هندبال ایران رشد غیر قابل کتمانی در عرصه بین‌المللی داشته است. از طرفی ارتباط صمیمانه و حمایت‌آمیز دو طرفه‌ای بین هندبال ایران و فدراسیون جهانی وجود دارد و همین تلاش‌های خستگی‌ناپذیر، ما را بر آن داشت تا میزبانی دهمین دوره نوجوانان پسر آسیا را به ایران بدهیم. باز هم در آینده میزبانی‌های دیگری به ایران خواهیم داد چرا که شاهدیم هندبال شما در تمامی عرصه‌ها حضور دارد و در حال رشد است.

نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال، تصریح کرد: تلاش‌های هندبال ایران در عرصه بین‌المللی، ما را برای ادامه حمایت‌هایمان دلگرم‌تر می‌کند، به‌خصوص که هندبال ایران در این مدت برنامه‌ریزی مطلوبی داشته و از پتانسیل خوبی هم برخوردار است. مطمئنیم که شاهد میزبان شایسته‌ای در ایران خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha