جاده‌های اراک، شازند، تفرش، خنداب، کمیجان و ساوه برفی است

اراک - ایرنا - مدیرکل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از بارش برف پراکنده و لغزندگی جاده‌های شهرهای اراک، شازند، تفرش، خنداب، کمیجان و غرب ساوه خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط برانند.

«مهراد جهانی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شروع بارش برف در محورهای ارتباطی در برخی شهرستان‌های استان و پیش‌بینی هواشناسی در خصوص تداوم بارش‌ها تا روز سه‌شنبه در استان مرکزی به کاربران جاده‌ای توصیه می‌شود برای عبور از جاده‌های استان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

وی بیان کرد: رانندگان در صورت سفر در این جاده‌ها، وسایل زمستانه از جمله زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

مدیرکل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: بارش برف موجب شده تا جاده‌های برون شهری لغزنده باشد بنابراین رانندگان با احتیاط حرکت کنند.

وی گفت: با توجه به برودت هوا و احتمال یخ‌زدگی راه‌ها، فعالیت راهداران استان همچنان ادامه دارد و به صورت یکپارچه در ۳۵ راهدارخانه استان آماده باش کامل اعلام شده است.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزادراه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha