۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85407501
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۹۷ پزشک متخصص و فوق تخصص طی دولت سیزدهم در کردستان بکارگیری شد

سنندج- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون، ۲۹۷ پزشک متخصص، فلوشیپ، فوق تخصص و متخصص دندانپزشک در قالب هیات علمی یا در بخش های درمانی سطح استان جذب و بکارگیری شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر اسعد فتحی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰، تعداد پزشکان متخصص، فلوشیپ، فوق تخصص و متخصص دندانپزشک در بخش های درمانی ۴۵ نفر و در بخش هیات علمی نیز ۹ نفر بود.

وی ادامه داد: سال گذشته، ۹۸ پزشک متخصص، فلوشیپ، فوق تخصص و متخصص دندانپزشک در بخش های درمانی و ۱۱ نفر نیز با عنوان هیات علمی جذب و بکارگیری شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز، ۷۷ پزشک متخصص، فلوشیپ، فوق تخصص و متخصص دندانپزشک در بخش های درمانی و هفت نفر نیز با عنوان هیات علمی جذب و بکارگیری شده‌اند.

دکتر فتحی پور افزود: با تلاش ها و مساعدت های صورت گرفته، از سال ۱۳۹۹ تاکنون تعداد پزشکان عمومی بیمارستان ها از ۳۰۰ به ۳۳۶، پزشکان متخصص از ۴۳۷ به ۵۲۲، تعداد فلوشیپ از ۱۲ به ۲۲، تعداد پزشکان فوق تخصص از ۴۱ به ۴۹ تعداد دندان پزشکان عمومی و متخصص از ۲۲۹ به ۲۶۵ نفر افزایش پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: افزایش و ارتقا در جذب نیروهای درمانی متخصص منجر به ارتقای سطح و کیفیت خدمان درمانی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha