۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85407610
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«یک صدا ایران» در ۲۲۰ محله کشور برگزار می‌شود

۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰
کد خبر: 85407610
«یک صدا ایران» در ۲۲۰ محله کشور برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- نخستین رویداد هنری، تعاملی و آموزشی «یک صدا ایران» با هدف پرورش هنرمندان آینده و در راستای کشف استعدادهای هنری در جغرافیای کمتر برخوردار در ۲۲۰ محله کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، نخستین رویداد هنری، تعاملی و آموزشی «یک صدا ایران» با هدف گسترش فرهنگ و هنر بومی با توجه به ارتقای سطح فرهنگی در محلات حاشیه نشین، قومیت و انسجام عمومی قومیت‌ها و مقابله با نقشه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان، کمک به کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود و انتظار می‌رود آموزش عمومی و ایجاد شناخت در زمینه آموزش‌های هنری، استعدادیابی، ایجاد نشاط اجتماعی، شناسایی هنرجویان مراکز آموزش هنر ساکن محلات و ظرفیت سنجی هنری محلات هدف را با خود به همراه داشته باشد.

«یک صدا ایران» در ۲۲۰ محله کشور برگزار می‌شود

این طرح همزمان در ۲۲۰ محله در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود و در آن به محورهایی همچون شناسایی ظرفیت‌های فرهنگی، شناسائی فعالان و کنشگران، تشکیل کارگروه‌های محلی با محور موضوعات اجتماعی، شبکه‌سازی، ترویج الگوی سبک زندگی ایرانی- اسلامی و ... توجه شده و دستیابی به آنها مدنظر قرار گرفته است.

نخستین رویداد هنری تعاملی «یک صدا ایران» به همت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری، سازمان اجتماعی وزارت کشور، دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها از ابتدای اسفندماه امسال کار خود را در استان‌های مختلف آغاز کرده و تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۳۱ استان اجرا می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha