احداث پانسیون‌های پرستاری/ترخیص ۱۱۰ خودروی امدادی هلال‌احمر از گمرک

تهران -ایرنا- بسته اخبار اجتماعی ایرنا در چهاردهمین روز از اسفند به احداث پانسیون‌های پرستاری، مهارت‌آموزی اتباع، کاهش تصرفات اراضی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز، همکاری هشت هزار مرکز در برگزاری جشن نیکوکاری، تداوم امدادرسانی هلال احمر در سیستان‌ و بلوچستان، ترخیص ۱۱۰ خودروی امدادی هلال‌احمر از گمرک و ممنوعیت تبلیغ واکسن گارداسیل توسط بلاگرها پرداخته است.

به گزارش ایرنا، در بسته خبری پیش رو مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را باهم مرور می‌کنیم ،امروز سرویس جامعه خبرگزاری ایرنا با اخبار مختلفی از حوزه اجتماعی ایران همراه بود که گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

حاکمیت باید حمایت‌های پسینی از زنان و خانواده داشته باشد

کارشناس حوزه مطالعات زنان و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) با تاکید بر اینکه حاکمیت باید حمایت‌های پسینی از خانواده داشته باشد، گفت: حکومت زمانی می‌تواند در عرصه خانواده ورود نکند که توازن قدرت باشد؛ هر جا توازن قدرت نیست دولت ناچار است ورود کند.

حوزه دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی و مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی نشستی با عنوان «بررسی تجربه زیسته دختران دهه ۶۰ با نگاهی بر قوانین مصوب مرتبط» را با حضور کارشناسان حوزه جمعیت و خانواده در نهاد ریاست جمهوری برگزار کردند تا به واکاوی مشکلات دختران مجرد متولد دهه ۶۰ بپردازد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

احداث پانسیون‌های پرستاری/ترخیص ۱۱۰ خودروی امدادی هلال‌احمر از گمرک

حفاظت محیط‌زیست و وزارت نفت از لاک‌پشت سه انگشتی

سازمان حفاظت محیط‌زیست و شرکت مهندسی و توسعه وزارت نفت تفاهم‌نامه همکاری برای حفاظت از لاک‌پشت فراتی که تنها گونه لاک‌پشت‌های سه انگشتی در ایران است، امضا کردند.

لاک‌پشت فراتی گونه‌ای لاک پشت نرم‌لاک از خانواده لاک پشت‌های سه‌ انگشتی است، زیستگاه این گونه رودخانه‌های دجله و فرات و انشعابات آنها در عراق، ایران، ترکیه و سوریه است و به علت تخریب زیستگاه، آلودگی و معدوم شدن توسط ماهیگیران در خطر انقراض قرار دارد. این لاک پشت تنها گونه لاک پشت‌های سه‌انگشتی در ایران است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

احداث پانسیون‌های پرستاری/ترخیص ۱۱۰ خودروی امدادی هلال‌احمر از گمرک

اصلاح ساختار سازمان نظام پرستاری/پانسیون‌های پرستاری احداث می‌شود

رییس سازمان نظام پرستاری کشور از راه‌اندازی پانسیون‌های پرستاری با اولویت مناطق محروم با کمک خیرین سلامت خبر داد و گفت: از اصلی‌ترین اهداف دوره ششم در سازمان، اصلاح ساختار فعلی سازمان نظام پرستاری است، باید ساختار نظام‌مند و اساسی تشکیل شود تا به هیات مدیره‌های کشور تسریع پیدا کند.

جهانپور در نخستین اجلاسیه مشترک اعضای شورای عالی و روسای هیات مدیره های نظام پرستاری کشور که در دانشکده بهداشت علوم پزشکی تهران برگزار شد، با بیان اینکه ساماندهی نیروهای بهیار در دستور کار است، افزود: وظیفه شورای عالی نظام پرستاری و هیات مدیره باید از آنها حمایت کنند و بزودی ساماندهی می شوند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

احداث پانسیون‌های پرستاری/ترخیص ۱۱۰ خودروی امدادی هلال‌احمر از گمرک

اگر دانشگاه از ابزار آموزش تهی باشد، تمام فعالیت‌ها ابتر است

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هدف اصلی فعالیت‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی را آموزش دانست و گفت: اگر دانشگاه از ابزار آموزش تهی باشد، تمام فعالیت‌ها ابتر است.

دکتر علیرضا زالی در نشست پایان سال که با حضور روسای دانشکده‌ها، مدیران گروه‌های آموزشی و معاونان آموزشی دانشکده‌ها و مراکز آموزشی در تالار امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های اساتید و مدیران دانشگاه اظهار کرد: بار سنگین آموزش دانشگاه بر دوش شما مدیران و اساتید حوزه آموزش استوار است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

احداث پانسیون‌های پرستاری/ترخیص ۱۱۰ خودروی امدادی هلال‌احمر از گمرک

تدوین قانون تحولی درجهت استفاده از ظرفیت‌های نیروهای جهادی در مدارس

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: تلاش داریم یک قانون تحولی برای معاونت پرورشی و فرهنگی تدوین کنیم تا مدرسه‌ای از حضور نیروهای مردمی و جهادی خالی نباشد.

حجت الاسلام محمدحسین پورثانی در نشست هم اندیشی نمایندگان گروه های جهادی و تربیتی اظهار کرد: یکی از اضلاع مهم تربیت، فضای غیررسمی است برای شکل گیری تربیت باید در فضای غیررسمی و با حضور دانش آموز همچنین استفاده از ظرفیت های مردمی، فعالیت کنیم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

احداث پانسیون‌های پرستاری/ترخیص ۱۱۰ خودروی امدادی هلال‌احمر از گمرک

ساعت ۲۴ امشب، آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون اختصاصی ویژه معلولان

مدیرکل نیروی انسانی و تشکیلات سازمان بهزیستی کشور گفت: ثبت‌نام اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت برای جذب در دستگاه‌های اجرایی ساعت ۲۴ امشب ۱۴ اسفندماه پایان می‌یابد.

علی افشاری با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۱۱ هزار نفر برای این آزمون ثبت نام کرده اند، گفت: ۴۳۲۶ نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در ۹۰ شغل در ۴۶ دستگاه اجرایی جذب خواهند شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

احداث پانسیون‌های پرستاری/ترخیص ۱۱۰ خودروی امدادی هلال‌احمر از گمرک

ممنوعیت تبلیغ واکسن گارداسیل توسط بلاگرها /از اینستاگرام دارو نخرید

روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: برخی بلاگرها اقدام به تبلیغ داروهایی همچون واکسن گارداسیل در صفحات خود کرده‌اند؛ این درحالیست که تبلیغ دارو به هر شکل در قانون کشور ممنوع اعلام شده و فروش و عرضه دارو در فضای مجازی اکیدا ممنوع است.

سازمان غذا و دارو از همه شهروندان درخواست کرد داروهای مورد نیاز خود را صرفا از داروخانه‌های مجاز و تحت نظارت مسئول فنی تهیه کنند. از همه شهروندان درخواست می‌شود داروها و سایر اقلام سلامت محور خود را تنها از طریق داروخانه‌های مجاز و تحت نظارت مسئول فنی دریافت و مصرف کنند. در این راستا از عموم شهروندان درخواست می‌شود از خرید دارو از طریق فضای مجازی اعم از اینستاگرام، تلگرام و واتس‌آپ جدا خودداری کنند چرا که این عرصه محل اقدامات سوداگرایانه افرادی است که با مخفی کردن هویت واقعی خود، سعی در کلاهبرداری و عرضه اقلام غیرمجاز دارند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

احداث پانسیون‌های پرستاری/ترخیص ۱۱۰ خودروی امدادی هلال‌احمر از گمرک



۱۱۰ خودروی امدادی هلال‌احمر از گمرک ترخیص شد

معاون پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر از ترخیص ۱۱۰ خودروی امدادی‌ هایلوکس جمعیت هلال احمر از گمرک خبر داد.

وحید کیانفر گفت: برای تجهیز و نوسازی ناوگان امدادی هلال‌احمر، ۳۰۰ دستگاه خودروی آمبولانس و ۶۰۰ دستگاه خودروی امدادی، خریداری و به کشور وارد شده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

احداث پانسیون‌های پرستاری/ترخیص ۱۱۰ خودروی امدادی هلال‌احمر از گمرک

تداوم امدادرسانی هلال احمر در سیستان‌ و بلوچستان/نجات ۹۱ نفر گرفتار در سیلاب

دبیرکل جمعیت هلال احمر از تداوم امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت:‌ امدادگران ۹۱ نفر که در سیلاب مانده بودند را نجات دادند.

یعقوب سلیمانی با اشاره به این که هلال احمر با تمام توان در حال امدادرسانی در منطقه است، گفت: تا امروز ۱۹ هزار نفر امدادرسانی شدند و ۲ هزار و ۷۵۰ نفر اسکان اضطراری شدند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

احداث پانسیون‌های پرستاری/ترخیص ۱۱۰ خودروی امدادی هلال‌احمر از گمرک

همکاری هشت هزار مرکز در برگزاری جشن نیکوکاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از همکاری هشت هزار مرکز نیکوکاری در برگزاری جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: بیش از ۶ میلیون خیر و نیکوکار در این شبکه مشارکت دارند.

حبیب‌اله آسوده همزمان با روز احسان و نیکوکاری افزود: رویکرد کمیته امداد، حضور و مشارکت مردم در عرصه خیر و احسان است و به همین منظور بیش از هشت هزار مرکز نیکوکاری در سطح کشور فعال شده‌اند و کمیته امداد راهبری عرصه خیر و احسان را برعهده دارد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

احداث پانسیون‌های پرستاری/ترخیص ۱۱۰ خودروی امدادی هلال‌احمر از گمرک

مولفه‌های تربیتی باید از سن پیش از دبستان شروع شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: یک نظام تربیتی پیشرو آموزش مولفه‌های تربیتی را از سن پیش از دبستان شروع می‌کند.

رضامراد صحرایی در همایش هزار نفری مرشد خوانی و نرمش آغازین اظهار کرد: مسیر آینده کشور از مدرسه ها میگذرد و بذر پیشرفت و افتخار آینده کشور در مدرسه ها کاشته می شود و در همین راستا سند تحول بنیادین بر تربیت چندساحتی دانش آموزان تاکید دارد و تمرکز بر پیشرفت و تربیت همه جانبه فرزندان ایران اسلامی است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

احداث پانسیون‌های پرستاری/ترخیص ۱۱۰ خودروی امدادی هلال‌احمر از گمرک

خبر خوش رئیس قوه قضاییه در آستانه روز درختکاری/کاهش تصرفات اراضی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز

رئیس قوه قضاییه گفت: بسیاری از اراضی که در آنها ساخت‌وسازهای غیرمجاز صورت گرفته است پس از اجرای قانون در قبال آنها و قلع و قمع، مجدداً به حالت اولیه بازنمی‌گردند اما در اقدام صورت گرفته در اراضی نوشهر، در نتیجه تدابیر اتخاذ شده، این مهم تحقق یافت و در این اراضی با هزینه خودِ فردِ خاطی، درختکاری برای انتفاع عمومی صورت گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضائیه، ضمن اشاره به برگزاری انتخابات یازدهم اسفند در سلامت و امنیت، اظهار کرد: از مردم ایران اسلامی که علی‌رغم تبلیغات سوء بدخواهان، در روز جمعه یازدهم اسفند در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و اشخاص مدنظر خود را برای دو مجلس مهم خبرگان رهبری و شورای اسلامی انتخاب کردند، تقدیر و تشکر داریم همچنین از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در بخش‌های مختلف اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی نیز سپاسگزار هستیم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

احداث پانسیون‌های پرستاری/ترخیص ۱۱۰ خودروی امدادی هلال‌احمر از گمرک

خواهان تغییر نگاه تهدیدآمیز به اتباع هستیم/امضای تفاهم‌نامه برای مهارت‌آموزی اتباع

رییس سازمان ملی مهاجرت با بیان اینکه خواهان تغییر نگاه تحقیر و تهدید آمیز به اتباع خارجی هستیم، گفت: یکی از برنامه های دولت سیزدهم استفاده از سرمایه گذاری اتباع خارجی در طرح های عمرانی و دانش بنیانی به خصوص در مناطق محروم است.

جهاد دانشگاهی و سازمان ملی مهاجرت با امضای تفاهم‌نامه‌ای توافق کردند با آموزش مهارت و مشاغل تخصصی اتباع و مهاجرین خارجی، از این نیروها برای استفاده در قراردادهای عمرانی ایران در سایر کشورها و هم چرخه تولیدی داخل کشور استفاده شود.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

احداث پانسیون‌های پرستاری/ترخیص ۱۱۰ خودروی امدادی هلال‌احمر از گمرک

اگر قصد دنبال کردن اخبار گروه جامعه ایرنا به صورت کامل در حوزه‌هایی مانند محیط زیست، زنان و خانواده، رفاه و تأمین اجتماعی، حقوقی و قضایی، آموزش و پرورش، بهداشت و سلامت، هلال احمر، اورژانس، انتظامی و حوادث، بهزیستی، مسائل و آسیب‌ها و مدیریت بحران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم هر روز سری به این سایت‌ https://www.irna.ir/service/society بزنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha