۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۴۲
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85407912
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فخاری : استان تهران یکی از برترین های صنعت در امر تولید با کیفیت در کشور است +فیلم

تهران - ایرنا - استاندار تهران گفت : استان تهران به عنوان یکی از برترین استان های کشور در امر تولید از طریق تولید کنندگان با کیفیت و کمیت شناخته می شود.

علیرضا فخاری در مراسم دهمین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران که روز دوشنبه برگزار شد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار: امروز ما در جلسه ای که برای دفاع از حقوق مصرف کنندگان و همچنین تقدیر و تشکر از تولید کنندگانی که توانستند در سهم بازار نگاهشان به نیازمندی ها و مزیت هایی باشد هستیم ، این اقدام در حقیقت مورد توجه مصرف کنندگان است و امروز این تولید کنندگان برتر موفق شدند که تندیس برتر در مسیر چگونگی تامین نظر مصرف کنندگان را کسب کنند.

استاندار تهران افزود: از ۳۶ شرکت عمده تولید کننده ای که در حد برندهای بین المللی توانایی لازم را برای عرضه کالا دارند حاضر هستند و امروز مورد تقدیر و تفقد و تشویق قرار گرفتند.

فخاری ادامه داد: این ظرفیت هایی که از رابطه بین مصرف کننده و تولید کننده شاهد هستیم کمک به افزایش سهم کیفیت در تولید می کند و به طور طبیعی وقتی این کار صورت می پذیرد ظرفیت های لازم برای صادرات و استاندارد سازی در سطح بین المللی هم فراهم می شود .

فخاری : استان تهران یکی از برترین های صنعت در امر تولید با کیفیت در کشور است +فیلم

استاندار تهران گفت : تبریک عرض می کنم به همه تولید کنندگانی که امروز در این فرصت استثنایی برای تولید داخلی آماده بوده و موجب افتخار و استقلال اقتصادی کشور می باشند و همچنین نقش اساسی را بازی می کنند، ما دست همه تولیدکنندگان را در این مسیر می بوسیم.

فخاری ادامه داد: افتخار می کنیم که استان تهران به عنوان یکی از برترین استان های کشور در امر تولید از طریق تولید کنندگان با کیفیت و کمیت بالا بصورت جدی ارزش آفرین هستند و از آنها تقدیر و تشکر می کنیم.

امسال ۹۳ درصد برنامه اشتغال و تولید در استان محقق شده است

فخاری : استان تهران یکی از برترین های صنعت در امر تولید با کیفیت در کشور است +فیلم

مدیرکل اداره صنعت معدن و تجارت استان تهران به خبرنگار ایرنا گفت: امسال حدود ۸۰ هزار اشتغال در حوزه صنعت ایجاد شده است که به جرات می توان گفت که حدود ۱۵۰ هزار نفر اشتغالزایی داشته ایم .

محمود سیجانی افزود: ما از آن دستگاه هایی هستیم که سال گذشته هم ۱۰۰ درصد برنامه اشتغال را محقق ساختیم ، الان در سال جاری هم فکر می کنم حدود ۹۳ درصد این امر تحقق پیدا کرده است.

مدیر کل صمت استان تهران گفت : حتما با احتساب این چند روز پایان سال ما بیش از ۸۵ هزار اشتغال در حوزه اصناف صنعت و معدن ایجاد خواهیم کرد.

فخاری : استان تهران یکی از برترین های صنعت در امر تولید با کیفیت در کشور است +فیلم

سیجانی خاطر نشان کرد: ما در امر اشتغالزایی دغدغه هایی داریم که واحدهای تولیدی ما در تامین نیروی کار ساده دچار مشکل هستند و دلایل مالی و مهارتی را می توان در مشکلات برشمرد. بخش های صنعتی ما نیاز دارند که دستگاه های دیگر به ویژه فنی و حرفه ای و سایر ارگان ها در بحث تامین نیروی انسانی و حوزه تولید واقعا یک برنامه ریزی کنند. واقعا یکی از آسیب های میدانی که ما در حوزه اشتغال با آن درگیر هستیم مشکل نیروی انسانی است که باید حوزه صنعت را ترغیب کنیم به سمت ایجاد اشتغال نیروهای متخصص و کار آمد برود.

در این مراسم از تولید کنندگان برتر استان تهران با حضور استاندار ، معاونان استاندار ، برادران معاون وزیر صمت و مدیرکل صمت استان تهران و مدیران کارخانجات صنعتی تجلیل بعمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha