عضوهیات مدیره شرکت تولیدی در استان تهران: با تمام توان پای تولید ایستاده‌ ایم+فیلم

شهر ری - ایرنا - عضو هیات مدیره شرکت تولیدی داخلی که سال گذشته در عرصه تولید موفق به کسب عنوان تولید کننده برتر در بخش صمت کشور و استان تهران شد، گفت: این شرکت با تمام توان خود پای تولید ایستاده‌ و از مسئولان نیز توقع حمایت بیش از پیش دارد.

میلاد آهنگری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به افزایش نیروی کار شرکت «گاندو تجارت مکسیدر» از ۵۰ نفر به بیش از یک‌هزار نفر که در شهرک صنعتی شمس آباد در حسن آباد فشافویه استان تهران واقع شده و یکی از بزرگترین مراکز صنعتی کشور محسوب می شود ، اظهار کرد: امکان افزایش این تعداد نیروی کار به دو هزار نفر وجود دارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.

به گزارش ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.

ارائه طرح‌های تشویقی برای کارگران ( جایزه فرزند آوری و ازدواج)

آهنگری عضو هیات مدیره شرکت تولیدی ساخت لوازم صوتی و تصویری که ۸ بار موفق به دریافت تندیس طلایی صنعت استان تهران شده است در ادامه خاطرنشان کرد: در شرکت طرح‌های تشویقی متعددی از جمله روز تولد کارگران و مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی به منظور ایجاد اشتیاق بیشتر کارگران اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت تولیدی در استان تهران : با تمام توان پای تولید ایستاده‌ ایم+فیلم

مدیرعامل این شرکت برتر تولید داخلی در کشورمان ادامه داد: مدیران و نیروهای شرکت با تمام توان خود پای تولید ایستاده‌اند و از مسئولان نیز توقع حمایت بیش از پیش دارند.

تولید به عنوان خط مقدم جنگ اقتصادی

آهنگری از تولید به عنوان خط مقدم جنگ اقتصادی یاد و تأکید کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه و افزایش نرخ ارز در کشور، مشکلات متعددی بر سر راه تولیدکنندگان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت تولیدی در استان تهران : با تمام توان پای تولید ایستاده‌ ایم+فیلم

وی با اشاره به تلاش شرکت متبوعش برای تولید و کارآفرینی، افزود: همراهی و همکاری مسئولان می‌تواند مدیران و کارگران شرکت‌های تولیدی را در انجام کارهای بزرگ‌تر و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم یاری رساند.

استان تهران به عنوان یکی از برترین استان های کشور در امر تولید از طریق تولید کنندگان با کیفیت و کمیت شناخته می شود

پیش از این علیرضا فخاری در مراسم دهمین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز جلسه ای برای دفاع از حقوق مصرف کنندگان و همچنین قدردانی و تجلیل از تولید کنندگانی که توانستند در سهم بازار نگاهشان به نیازمندی ها و مزیت ها باشد، برگزار شد، این اقدام در حقیقت مورد توجه مصرف کنندگان است و امروز این تولید کنندگان برتر موفق شدند که تندیس برتر در مسیر چگونگی تامین نظر مصرف کنندگان را کسب کنند.

مدیرعامل شرکت تولیدی در استان تهران : با تمام توان پای تولید ایستاده‌ ایم+فیلم

استاندار تهران افزود: ۳۶ شرکت عمده تولیدی استان تهران که در حد برندهای بین المللی توانایی لازم را برای عرضه کالا دارند در این جلسه مورد تقدیر و تفقد و تشویق قرار گرفتند.

فخاری ادامه داد: رضایت مصرف کننده و تولید کننده از یکدیگر در کمک به افزایش کیفیت و کمیت تولید و محصول بسیار موثر است و به طور طبیعی وقتی این کار صورت می پذیرد ظرفیت های لازم برای صادرات و استاندارد سازی در سطح بین المللی هم فراهم می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha