سرمربی شمس‌آذر: فوتبال روی بی‌رحم خود را به ما نشان داد

اصفهان-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت:امشب فوتبال روی بی‌رحم خود را به ما نشان داد، تیم ما در نیمه اول یک بازی بسیار باکیفیت و با موقعیت‌های بسیار زیاد ارایه داد و چندین موقعیت‌ تک به تک، ۲ به یک با دفاع حریف و ضربه به چارچوب، در کنار ارسال و خلق موقعیت های مختلف داشت که از آن ها بهره ای نبرد

سرمربی شمس‌آذر: فوتبال روی بی‌رحم خود را به ما نشان داد

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید دقیقی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های سپاهان و شمس‌ آذر قزوین در مرحله یک‌ شانزدهم نهایی جام حذفی افزود: نیمه اول سپاهان روی یک اتفاق، تنها توپی را که به چارچوب زد، وارد دروازه‌ کرد تا ثابت شود که اگر جلوی تیم‌های بزرگ از موقعیت‌هایمان استفاده نکنیم، حتما تاوان آن را پرداخت خواهید کرد و در بازی مقابل سپاهان این موضوع را شاهد بودیم.

وی ادامه داد:تیمم امروز چوب بدی خورد و در موقعی که می‌توانست به گُل برسد و وقتی می‌توانست فداکاری کنید و نفر بعدی که شرایط بهتری برای گلزنی قرار دارد، اما پاس نمی‌دهید فوتبال روی بدش را به شما نشان خواهد داد که باید در همه لحظات، نظم تیمی و هم‌افزایی را رعایت کنید.

وی اظهار داشت: موقعی که شما می‌توانید به گل برسید و می‌توانید فداکاری کنید و نفر بعدی که در شرایط بهتری برای گلزنی قرار دارد را صاحب توپ کنید ولی پاس نمی‌دهید آن وقت زمانی است که فوتبال روی بدش را به شما نشان خواهد داد فوتبال بازی است که باید در همه لحظات آن باید روحیه تیمی و هم‌افزایی را رعایت کرد.

دقیقی خاطرنشان کرد:می‌توانستیم با اختلاف گل برنده بازی شویم، ولی در نیمه دوم شرایط سپاهان و جو استادیوم بر علیه ما بود و در حالی که برای جبران گل خورده اول تلاش می‌کردیم و حتی گل هم زدیم که در شرایطی مشکوک آفساید اعلام شد، متأسفانه روی یک صحنه گل دوم را خوردیم.

سرمربی شمس‌آذر گفت: به داوران عزیز احترام می‌گذارم ولی با اخراجی که به نظرم من کارت نداشت، تیم ما ۱۰ نفره شد و شیرازه‌ آن از هم پاشید ولی بهرحال به تیم خودم خسته نباشید می‌گویم و با داشته‌ها و شرایطی که داشتیم فکر می‌کنم بازی بدی در مجموع ارائه نکردیم.

وی یادآور شد:هر چه از بازی می گذشت، فشار بدنی بر تیم ما زیاد می شد و این عاملی شد تا نتوانیم بازی با کیفیت‌ خود را ادامه بدهیم و الان دیگر برای ما جام حذفی تمام شده اس و به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم از این بازی برای دیدارهای آتی درس گرفته باشیم و برای لیگ حاضر شویم.

وی گفت: امشب ما نشان دادیم تیم باکیفیتی هستیم و فکر نمی‌کنم هیچ تیمی تا قبل گل دوم سپاهان در تاریخ این باشگاه در زمین نقش جهان چنین فشاری به این تیم آورده باشد ولی متأسفانه نتیجه به سود ما رقم نخورد.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر افزود: شاید یک توفیق اجباری شد، ولی اعتقاد دارم تیم ما اگر یک مقداری با تمرکز بیشتری مسابقه را ادامه می‌داد می‌توانست در ادامه فصل در جام حذفی پدیده باشد ولی تجربه تیم سپاهان به ما درس عبرتی داد و البته بعد از گل دومی که به ما زدند، شایسته پیروزی بودند.

سرمربی شمس آذر قزوین در مورد صحنه خطا روی رامین رضاییان و بحث اعضای کادر فنی شمس آذر با این بازیکن، گفت: این توقع را از رامین رضاییان نداشتم و دوست داشتم خودش در مورد این صحنه با داور صحبت کند، چون اعتقاد دارم بازیکن ما به طور کامل از رامین جلو افتاد و فضا را برای رضاییان بست و نتوانست ادامه مسیرش را برود.

وی اعتقاد دارد: به هیچ وجه از نظر من خطا نبود، در حالی که هم داور چهارم و هم کمک داور در نزدیکی صحنه بودند متأسفانه کمکی به داور نکردند و پرچمی که کمک داور زد عاملی شد تا داور، صادق آلبوصبیح را اخراج کند در حالی که صادق شاید در کل صحنه‌های درگیری تنها دو مرتبه خطا مرتکب شد.

وی با انتقاد از عملکرد کمک داور مسابقه تصریح کرد: در مورد گل دوم هم احساس می‌کنم شاید در یک صحنه توپ پشت دفاع ما افتاد و بعد هم ضربه‌ای که امید نورافکن زد به نظرم کمک داور یک مقدار از صحنه‌های مسابقه عقب بود با نهایت احترام به آقای انتظاری، صحنه‌های متعددی بود که یک مقدار از صحنه‌ها عقب بود، ولی فوتبال است و این مسائل پیش می‌آید داوران هم اگر اشتباهی می‌کنند، سهوی است.

دقیقی با اشاره به برخورد با رامین رضاییان تأکید کرد: رامین رضاییان عزیز، افتخار ملی ماست، به هیچ وجه دنبال بحث خاصی نبودیم و فقط به او گفتم اگر خطا نشده به داور اعلام کند که تیم ما 10 نفره نشود و بتوانیم 11 نفره به بازی ادامه بدهیم ولی به هر صورت اخراج تصمیمی بود که گرفته شد و ما به آن احترام می‌گذاریم.

وی در مورد بازی های پیش رو شمس آذر در لیگ برتر و بازیکنانی که از شمس آذر جدا شده اند خاطر نشان کرد: برای بازیکنی که از تیم من جدا شده است آرزوی موفقیت می‌کنیم و قوی‌تر از قبل ادامه خواهیم داد، چون اعتقاد داریم بازیکنان، کادر فنی و کادر مدیریتی که هم اکنون در اختیار داریم کارشان را بلد هستند ضمن انکه بازیکنانی که از شمس آذر جدا شده اند با کار و تلاش پیشرفت کردند و به تیم‌های خوبی پیوستند .

وی افزود: بدون تردید جوانانی داریم که به مرور زمان به ما کمک خواهند کرد و من روی کار فنی خودم، کادر فنی‌ام، توانایی مدیرعامل‌ تیم و روی حمایت مالکان باشگاه شک ندارم و روی حمایت مردم شریف و مسوولان استان قزوین هم تردیدی ندارم و به امید خدا با تلاشی که می‌کنیم همه با هم دوباره آن شمس آذر که در نیم‌فصل اول چشم‌ها را به خودش دوخته بود را احیا می کنیم.

وی ادامه داد: در پایان برای باشگاه سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم، چون اعتقاد دارم فوتبال مسیری را جلو می‌رود که همه باشگاه‌ها باید به شرایطی مثل باشگاه سپاهان برسند و از لحاظ امکانات، خدمات و زیرساخت شرایط خوبی داشته باشند، چون اگر اینطور نباشد نمی‌توانیم به رقابت با تیم‌های حاشیه خلیج فارس برویم، تیم‌هایی که در سطح اول آسیا هستند بسیار قوی کار می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد : شرایطی فراهم شود که در ادامه مسیر با حق پخش و مسایلی که در بحث حرفه‌ای‌سازی داریم بتوانیم حداقل‌ها را فراهم کنیم تا با همان حداقل‌ها مقابل تیم‌های مطرح لیگ بایستیم .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha