۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۰۷
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85405919
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

فروش بلیت‌ دیدار تیم‌های سپاهان و شمس‌ آذر آغاز شد

اصفهان - ایرنا - باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد: فروش بلیت دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و شمس آذر قزوین از امروز (شنبه) آغاز شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، سامانه فروش بلیت مصاف فولاد مبارکه سپاهان و شمس‌آذر قزوین در چارچوب مرحله یک‌ شانزدهم جام حذفی امروز در دسترس قرار گرفت.
باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از هواداران خود تقاضا کرد بلیت مسابقه را فقط از سامانه معرفی شده دریافت کرده و به هیچ عنوان بدون دریافت بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند؛ هواداران دارنده «باساکارت» می‌توانند بلیت مسابقه را با ۴۰ درصد تخفیف از سامانه دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و شمس‌آذر قزوین ساعت ۱۷:۳۰ دوشنبه ۱۴ اسفند در ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

پیش از این مقرر بود مسابقه ۲ تیم سپاهان اصفهان و شمس آذر قزوین در جام حذفی باشگاه های کشور روز جمعه ۲۰ بهمن برگزار شود اما با توجه به حضور پنج بازیکن باشگاه سپاهان در تیم ملی و در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و با درخواست رسمی این باشگاه، زمان برگزاری این دیدار تغییر کرد.

بر اساس آنچه در سامانه بلیط فروشی قابل مشاهده است، سپاهان و ورزشگاه نقش جهان در این دیدار پذیرای بانوان هوادار سپاهان نیستند در حالیکه در بازی قبلی این تیم در اصفهان و در مقابل الهلال عربستان سامانه فروش بلیت برای بانوان هوادار فعال شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha