«کوهپایه‌زاده» رئیس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان شد

تهران- ایرنا- «جلیل کوهپایه‌زاده» با کسب ۳۳ رای از مجمع برای چهار سال ریاست فدراسیون جانبازان و توان‌یابان شد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، مجمع انتخابی فدراسیون جانبازان و توان‌یابان با حضور نامزدهای انتخاباتی و اعضای مجمع برگزار شد. سیدمحمدشروین اسبقیان رئیس پیشین فدراسیون و معاون وزیر ورزش و جوانان ریاست این مجمع را بر عهده داشت. در این مجمع همچنین غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک و احمد نامنی سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها حضور داشتند.

این مجمع قرار بود ساعت ۱۰ صبح برگزار شود که به دلایلی به تعویق افتاد. اسبقیان با اشاره به تعویق مجمع، گفت: به‌عنوان رئیس عذرخواهی می‌کنم. به لحاظ اینکه صلاحیت چند نامزد احراز نشده بود، پیگیر شدیم و مجمع چند ساعت به تعویق اتفاق افتاد. تعویق مجمع دستور وزیر ورزش جوانان بود تا حقی از کسی ضایع نشود. همه ما باید به قانون احترام بگذاریم که این مورد تاکید بزرگان نظام است.

گفتنی است، در این مجمع مصطفی الهی‌نسب، داود حیدری، عباس باغستانی، محمدرضا رحیمی، حسین رضازاده، جلیل کوهپایه‌زاده، امیر ماندگاری‌فرد و محمدرضا میرزایی جابری نامزد انتخاباتی بودند که حیدری، ماندگاری‌فرد و رضازاده در مجمع حضور نداشتند. رضازاده به خاطر مشکلاتی ناشی از دیابت در بیمارستان بستری و قرار است روز چهارشنبه جراحی شود. رحیمی نیز پیش از ارائه برنامه به مجمع از حضور در رقابت انتخاباتی انصراف داد.

مهدوی رئیس هیات استان مازندران در این مجمع اعتراضاتی نسبت به اتفاقات مجمع داشت که دقایقی جلسه را به تنش کشاند و حواشی ایجاد کرد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان ۶۲ نفر عضو داشت که ۵۷ نفر آن حاضر بودند، حد نصاب لازم تشکیل این مجمع حضور ۴۲ عضو بود. کاندیدای انتخاباتی برای برنده شدن در مرحله نخست باید ۳۰ رای کسب می‌کردند.

بعد از ارائه برنامه نامزدها، رای گیری از اعضای مجمع شروع شد که در نهایت جلیل کوهپایه‌زاده با کسب ۳۳ رای از ۵۷ رای مجمع انتخابی به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. ۱۷ رای نیز سفید بود. همچنین، الهی‌نسب ۱ رای، باغستانی ۲ رای و میرزایی ۳ رای، کسب کردند.

در ادامه، رای‌گیری جهت انتخاب اعضای هیات رئیسه برگزار شد که در پایان مژگان نصیری نایب رئیس اول و امیر ماندگاری‌فرد به عنوان نایب رییس دوم، سعید سلگی و زهرا نعمتی کارشناس خبره، سیدمجید کاظمی خزانه‌دار و علی‌تقی پور به عنوان نماینده باشگاه‌های ورزشی انتخاب شدند. جواد حردانی نیز نماینده ورزشکاران شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha