راکی: فوتبال خوزستان را از اسارت نجات می‌دهم؛ خیلی‌ها باید جوابگو باشند

تهران- ایرنا- داور فوتبال کشورمان که با محرومیت مواجه شده است، گفت: حتی اگر دیگر داوری هم به من ندهند پا پس نمی‌کشم و فوتبال خوزستان را از اسارت نجات می‌دهم.

عباس راکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در واکنش به حاشیه‌های مطرح شده بین او و عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال استان خوزستان، تاکید کرد: هفت ماه است که نه او و نه دبیر هیات را ندیده‌ام و چگونه ممکن است در چنین شرایطی توهینی کرده باشم؟ این را می‌گویم حتی اگر دیگر به من داوری هم ندهند، پا پس نمی‌کشم و فوتبال خوزستان را از اسارت نجات می‌دهم.

وی ادامه داد: مشکل اینجاست که در نامه‌ای به مدیر کل ورزش و جوانان استان، خواستار شفافیت مالی هیات فوتبال استان شدیم که سال‌هاست به مجمع ارائه نشده اما بعد از آن طالقانی از قدرت و نفوذ خود استفاده و در نامه‌ای اعلام کرد من به او، دبیر هیات و فرزندش توهین کرده‌ام. بعد از آن شاه‌حسینی دبیر کمیته اخلاق که وکیل خانوادگی اوست در تماسی تلفنی به من عنوان کرد، لایحه دفاعی خودم را بنویسم که من هم در جواب گفتم فرزند طالقانی سمتی در فوتبال ندارد که بخواهم پاسخگو باشم.

داور لیگ برتری فوتبال کشورمان تصریح کرد: این صحبت مربوط به هفته گذشته است. الان ۷ ماه است که طالقانی و دبیر هیات را ندیده‌ام. وقتی رفتم تا لایحه دفاعی را پیگیری کنم جوابی به من داده نشد اما بعد از آن رای را صادر و رسانه‌ای کردند.

راکی خطاب به عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال استان خوزستان، گفت: چیزی که می‌گویید درست است؟ ایرادی ندارد اما ماه پشت ابر نخواهد ماند. پرونده در حال بررسی است و اگر داوری را کنار هم بگذارم، کنار نخواهم کشید و فوتبال خوزستان را از این شرایط خارج می‌کنم. اگر راست می‌گویید چرا شکایت را نشان نمی‌دهید؟ این پرونده در حال بررسی است و خیلی ها باید پاسخگوی موارد مطرح شده در آن باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha