۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵
کد خبر: 85409595
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سامانه خدمات یکپارچه شهرداری یزد مراجعات شهروندان را کاهش می‌دهد

یزد – ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: سامانه خدمات یکپارچه شهرداری یزد می تواند مراجعات شهروندان را کاهش داده و باعث ارتقای سطح خدمات شهری شود که این سامانه به صورت رسمی در هفته آینده رونمایی می شود .

به گزارش ایرنا، عزیزالله سیفی روز چهارشنبه در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، افزود: کلیه خدماتی که توسط شهرداری یزد در مناطق و بخش های مختلف به شهروندان داده می شود، در این سامانه جمع شده و به راحتی در دسترس عمومی شهروندان عزیز قرار دارد.

وی ادامه داد: هرگونه خدمت رسانی در شهرداری یزد در آینده نزدیک از طریق سامانه نرم افزاری یزد من خواهد بود و هر شهروند با ورود به حساب کاربری خود می تواند به راحتی و به صورت مجازی از کلیه خدمات استفاده کند.

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: از شهروندان انتظار می رود با مراجعه به سامانه نرم افزای خدماتی یزد من به آدرس my.yazd.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند ، زیرا دسترس پذیری در این برنامه برای همه اقشار مختلف فراهم شده و بخش زیادی از ترددها به شهرداری نیز کم خواهد شد، علاوه بر اینکه مردم به صورت مستقیم می توانند پیشنهادات و درخواست های خود را با اعضای شورا در میان بگذارند.

سیفی افزود: در این نرم افزار محل حرکت اتوبوس شهری به صورت لحظه به لحظه قابل رویت است و مردم می توانند نسبت به مدیریت وقت خود اقدام کنند، همچنین همه خدمات ارائه شده توسط مناطق شهرداری یزد نیز به مرور در این سامانه اضافه و تکمیل می شود .

سامانه خدمات یکپارچه شهرداری یزد مراجعات شهروندان را کاهش می‌دهد

رییس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهر میراث جهانی یزد به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو مجمع گفت و گوی آسیایی در سال ۲۰۲۴ انتخاب شده و امروز و فردا ۵۵ نفر از ۱۹ کشور آسیایی که ۱۰ نفر سفیر و بقیه رایزن هستند، مهمان یزد بوده و اولین نشست نیز با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خواهد بود.

سیفی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم از این فرصت برای ارائه ظرفیت های زیاد گردشگری و پروژه های شهر میراث جهانی یزد استفاده کنیم و برای گسترش همه این ظرفیت ها و تکمیل طرح های در دستور کار تلاش شود .

وی همچنین اظهار داشت: در استان یزد وضعیت فضای سبز و درختکاری در مجموع خوب است اما هنوز در برخی مناطق کمبودهایی داریم و بر اساس آمار نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، آمار سرانه فضای سبز هر نفر ۱۷.۲ متر مربع بوده در حالیکه در شهرهای کویری مثل یزد باید ۲۰ مترمربع به ازای هر نفر باشد.

سیفی ادامه داد: اکو پارک یا پارک طبیعت گردی یزد نیز در فاز اول به مساحت ۵۰ هکتار آماده شده و در عید نوروز به بهره برداری می رسد و روز گذشته نیز بوستان زندگی در حاشیه کاریزبوم یزد با حضور استاندار کلنگ زنی شد که با مساحت ۵۰ هکتار خواهد بود و بنا بر قول شهردار یزد فاز اول آن تا اسفند سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در پویش هدیه ماندگار نیز به پیشنهاد شورای اسلامی شهر یزد مبنی بر توزیع درختان مثمر ، بیش از ۱۴ هزار نهال که عمدتا نارنج، زیتون و سنجد است به شهروندان هدیه شد و همچنین بیش از ۵۰ هزار درختچه و درخت نیز در شهر یزد کاشته می شود.

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: دومین سالگرد فوت مرحوم غلامحسین دشتی رییس فقید شورای اسلامی شهر یزد که از اساتید جهاد تبیین بود نیز در این هفته است و فردا پنجشنبه در کنار مزار ایشان و سپس بعد از نماز مغرب و عشاء مراسمی در مسجد صاحب الزمان رحمت آباد یزد برگزار می شود.

در این جلسه علنی رئیس مرکز پرتودرمانی شهید رمضان زاده و مسئول مرکز تشخیص سرطان نیز گزارش ارائه کردند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha