۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85409902
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ زندانی در همدان با حفظ قرآن از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند

همدان-ایرنا- مدیرکل زندان های همدان با اشاره به فعالیت ۱۱۸ مددجو در زندان های این استان در زمینه حفظ قران،گفت: ۲۰ زندانی در همدان با حفظ قران کریم از ارفاقات قانونی و تقلیل حکم برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمزه بروجنی روز چهارشنبه در همایش انس با قران در زندان مرکزی همدان که با حضور مسوولان قضایی و استاندار برگزار شد، افزود: تاکنون همچنین ۳۰۰ نفر از زندانیان در این استان با حفظ قران کریم از ارفاقات قانونی بهره مند شده اند.

این مسوول با تاکید بر اینکه زندان باید یک محیط تربیتی باشد،اظهار کرد: در همین رابطه فعالیت های فرهنگی متنوعی در زندان های کشور و همدان انجام می شود که آموزش و قرائت قران یکی از آنهاست.

وی اظهار کرد: ۲۲ زندانی امسال در کشور با حفظ کلام وحی از قصاص نجات پیدا کرده و محکومیت آنان به حبس تقلیل یافته است.

مدیرکل زندان های استان همدان همچنین یادآور شد: در زندان شرایط برای توبه و اصلاح مددجویان با توجه به انس با قرآن فراهم است.

وی با بیان اینکه در زمینه جلب رضایت برای بخشش مددجویان نیز فعالیت های پررنگی انجام شده است، ادامه داد: در سال جاری، ۸۷۵ مورد رضایت برای افراد مددجو جلب شد.

مدیرکل سازمان زندان های استان همدان در ادامه با بیان اینکه مددجویان زندانی در فعالیت های فرهنگی و هنری و آموزشی پررنگ ظاهر شده اند، گفت: ۹۶ درصد مددجویان استان همدان در انتخابات یازدهم اسفند شرکت کردند.

در ادامه این مراسم، یکی از مددجویان حافظ قران در زندان مرکزی همدان که موفق به حفظ قران شده بود، تقلیل حکم گرفت و از قصاص رهایی یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha