۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85410033
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه بهاره در بجنورد گشایش یافت 

۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴
کد خبر: 85410033
نمایشگاه بهاره در بجنورد گشایش یافت 

بجنورد-ایرنا- نمایشگاه بهاره ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در ۲۵۰ غرفه صبح امروز ( پنجشنبه) در بجنورد مرکز خراسان شمالی گشایش یافت.

رییس اتاق اصناف بجنورد در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه بهاره بجنورد مرکز استان در محل بازار روز امام رضا(ع) دایر شده و تا ۲۳ اسفندماه جاری فعال است.

مهدی امیدوار افزود: مایحتاج نوروزی مردم در این نمایشگاه از جمله شیرینی، شکلات، آجیل، خشکبار، کیف، کفش و پوشاک عرضه می شود همچنین مردم می توانند مایحتاج خود در ماه مبارک رمضان را از جمله کالاهای اساسی و خرما را تامین کنند.

وی خاطرنشان کرد: اولویت حضور کسبه در این نمایشگاه با واحدهای صنفی و تولید کنندگان دارای پروانه کسب بومی استان بوده و تلاش داریم تا اجناس با کیفیت و با قیمت مناسب به مردم عرضه شود.

رییس اتاق اصناف بجنورد افزود: مردم می توانند اقلام مورد نیاز را با ۱۵ تا ۲۰ درصد تخفیف و در بعضی از اقلام با تخفیف ۴۰ درصد خرید و تامین کنند.

تشدید بازرسی از بازار

امیدوار در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی ویژه نوروز و ماه رمضان در مرکز استان گفت: این طرح از نیمه اسفندماه جاری آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

وی اظهار کرد: طرح تشدید کنترل و بازرسی از واحدهای صنفی به صورت مشترک با حضور بازرسان اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان انجام می شود.

رییس اتاق اصناف بجنورد گفت: هدف از اجرای این طرح کنترل قیمت ها و مقابله با تخلفات احتمالی در عرضه کالاهای پر مصرف از جمله پوشاک، کیف و کفش، میوه و شیرینی و آجیل و خشکبار است.

وی خاطرنشان کرد: پنج گروه از بازرسان اصناف در این طرح فعال هستند و تخلفات و شکایات واصله را رسیدگی می کنند و به منظور افزایش توان و ظرفیت بازرسی اتاق اصناف یک دستگاه خودرو خریداری و در اختیار بازرسان اتاق اصناف برای انجام گشت های مشترک و تسریع در رسیدگی به شکایات قرار گرفت.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و یا عدم درج قیمت مراتب را به شماره تماس ۳۲۷۴۸۶۰۶ به بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ۱۶ هزار کسبه در شهر ۲۳۰ هزار نفری بجنورد، مرکز خراسان شمالی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha