۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85046905
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بجنورد گشایش یافت

۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۰۰
کد خبر: 85046905
نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بجنورد گشایش یافت

بجنورد-ایرنا- نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ امروز( دوشنبه) در محل بازار روز امام رضا(ع) مرکز خراسان شمالی گشایش یافت.

رییس اتاق اصناف بجنورد در این خصوص به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نمایشگاه در ۲۵۰ غرفه دایر است و مردم می توانند اجناس و مایحتاج شب عید خود را در این نمایشگاه ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار تامین کنند.

مهدی امیدوار افزود: نمایشگاه بهاره امسال در بجنورد به مدت یک هفته از ساعت ۱۰ تا ۲۲ برای حضور شهروندان فعال است.

رییس اتاق اصناف بجنورد اضافه کرد: تمامی اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم در نوروز از جمله کیف، کفش، پوشاک، آجیل، خشکبار، شیرینی در این نمایش عرضه می شود.

وی ادامه داد: اقبال خوبی از نمایشگاه بهاره در چند سال اخیر بدلیل شیوع کرونا نشد و پیش بینی می شود امسال استقبال خوبی از سوی کسبه و اصناف انجا شود.

رییس اتاق اصناف بجنورد تصریح کرد: قیمت اجناس نمایشگاه هم در کمیته نرخ‌گذاری بررسی و رصد شده است و بازرسان در طول فعالیت نمایشگاه بر نحوه عرضه اجناس نظارت دارند و امسال تنها اصناف دارای پروانه کسب در نمایشگاه حضور دارند از این رو نظارت ها و رسیدگی به شکایت های احتمالی به سهولت امکانپذیر است.

امیدوار گفت: در این نمایشگاه علاوه بر عرضه مستقیم‌کالا، فروش فوق العاده هم به وسیله کسبه دارای مجوز از اتاق اصناف انجام می شود و شهروندان می توانند مایحتاج خود را زیر قیمت بازار در قالب فروش فوق العاده تهیه کنند.

وی درباره فروش فوق العاده در آستانه نوروز گفت: بر اساس قانون، هر واحد صنفی در سال می تواند چهار مرتبه نسبت به فروش فوق العاده اقدام کند و این رویداد را باید با نصب بنر و نوشته به مشتریان اطلاع رسانی کند.

حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در خراسان شمالی و ۱۶ هزار واحد صنفی در بجنورد مرکز خراسان شمالی مشغول فعالیت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha