۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85411022
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خروش مردم خراسان شمالی در حمایت از غزه + فیلم

۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶
کد خبر: 85411022
خروش مردم خراسان شمالی در حمایت از غزه + فیلم

بجنورد-ایرنا- نمازگزاران جمعه در شهرهای مختلف استان خراسان شمالی پس از اقامه نماز در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند و انزجار خود را از جنایت اسرائیل فریاد زدند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمازگزاران جمعه در خراسان شمالی برای چندمین مرتبه در ماه های اخیر، با حضور در راهپیمایی حمایت خود از مردم مظلوم غزه را اعلام و به جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.

نمازگزاران جمعه در شهر بجنورد نیز پس از اقامه نماز با تجمع اعتراضی، خواستار توقف اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه شده و اعلام کردند که مردم فلسطین در انتظار حمایت های آزادی ‌خواهان جهان هستند.

نمازگزاران با حضور در راهپیمایی، شعار "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر رژیم کودک کش"، "جنایات اسرائیل جنایت آمریکاست"، "این همه قتل و غارت حمایت آمریکاست" سر دادند و حملات و جنایت‌های ددمنشانه اسرائیل را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی کرده و اعلام کردند که اقدامات رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی ددمنشانه است و باید زودتر متوقف شود.

مردم ولایتمدار بجنورد با همدردی با خانواده های مظلوم فلسطین اعلام کردند که کشتار بی رحمانه و حملات ددمنشانه اسرائیل نشان از ضعف این رژیم غاصب در برابر مقاومت های فلسطین است.

نمازگزاران بجنوردی با حضور در این تجمع اعتراضی، خشم و نفرت خود را نسبت به حملات اسراییل نشان داده و خواستار واکنش جوامع جهانی در برابر جنایات های وحشیانه شدند.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha