۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85280959
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«غزه» سرتیتر رسانه‌های خراسان‌شمالی + فیلم

۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷
کد خبر: 85280959
«غزه» سرتیتر رسانه‌های خراسان‌شمالی + فیلم

بجنورد-ایرنا- شماری از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه خراسان شمالی امروز (یکشنبه) با تجمع در محوطه استانداری، هم‌صدا و منسجم مظلومیت غزه را فریاد زده و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، خبرنگاران با تجمع خودخوش و با سردادن شعار « مرگ بر آمریکا» و « مرگ بر اسرائیل»، انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیسم اعلام کردند.

اصحاب رسانه خراسان شمالی در محکومیت اقدامات رژیم اشغالگر قدس، مظلومیت مردم غزه، فلسطین و انزجار از استکبار را فریاد زده و خواستار پایان دادن به این جنایت ها شدند.

خبرنگاران با همدردی با خانواده های مظلوم فلسطین اعلام کردند که کشتار بی رحمانه و حملات ددمنشانه اسرائیل نشان از ضعف این رژیم غاصب در برابر مقاومت های فلسطین است.

خبرنگاران همچنین در این تجمع اعتراضی با محکومیت به شهادت رساندن خبرنگاران در حملات اخیر رژیم اسرائیل، اعلام کردند که هدف از به شهادت رساندن خبرنگاران، جلوگیری از انتشار اخبار مربوط به جنایت ها است اما صدای مظلومیت غزه به گوش جهانیان رسیده است و بی تفاوتی در برابر این حرکات ددمنشانه جایز نیست.

خبرنگاران خراسان شمالی در این هم‌صدایی رسانه‌ای با گرامی داشتن یاد خبرنگاران شهید در بمباران ‌های اخیر صهیونیستی بر دفاع از مظلومان و حمایت از مقاومت های فلسطین تاکید کردند.

تجمع اعتراضی خبرنگاران خراسان شمالی با قرائت بیانیه همراه بود و اهل رسانه در نامه ای به استاندار، خواستار دفاع از غزه با ورود مجامع جهانی شدند.

استاندار خراسان شمالی هم در میان خبرنگاران حاضر شد و با تاکید بر به حق بودن دفاع مردم فلسطین در برابر ظلم رژیم غاصب گفت: خبرنگاران با تعهد استان، امروز صدای مظلومیت مردم غزه شدند.

محمدرضا حسین نژاد اظهار کرد: جنایات رژیم اسرائیل در غزه با شکستن تمام قوانین بین الملل همراه است، به شهادت رساندن مردم، کودکان و زنان و خبرنگاران در غزه از طرف آزادی خواهان محکوم است.

وی افزود: درخواست خبرنگاران استان مبنی بر رساندن پیام به مجامع بین الملل و دفاع از غزه، اجابت می شود و این درخواست به مجامع جهانی خواهد رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی هم از اقدام خبرنگاران استان در حمایت از مردم غزه تقدیر کرد.

حسن ناهیدی اظهار کرد: آزادی خواهان در کشورهای مختلف و در کشورهای غربی پیام مظلومیت مردم غزه را دریافت کرده و در اعتراض به جنایت های اسرائیل به خیابان آمده است.

«غزه» سرتیتر رسانه‌های خراسان‌شمالی + فیلم

بر اساس این گزارش با انتشار اخبار از جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان « المعمدانی» در غزه، اقشار مختلف در خراسان شمالی همدردی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران وحشیانه مناطق مسکونی غزه کرده است که در این حملات تاکنون هزاران نفر شهید و زخمی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha