کاشت پنج هزار درخت در طرح‌های وزارت راه و شهرسازی با دستور وزیر آغاز شد

سمنان - ایرنا - کاشت پنج هزار اصله درخت همزمان با هفته درختکاری در شهرهای جدید و طرح‌های حوزه حمل و نقل، روز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی در ایوانکی شهرستان گرمسار استان سمنان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد بذرپاش در آیین نمادین آغاز کاشت پنج هزار اصله درخت از سوی وزارت راه و شهرسازی در ایوانکی استان سمنان گفت: توسعه فضای سبز به ویژه در شهرهای جدید از راهبردهای اساسی در وزارت راه و شهرسازی است.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه توجه به طبیعت، افزود: توسعه فضای سبز به صورت ویژه مدنظر آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور هم قرار دارد و از سوی وزارت راه و شهرسازی در قالب توسعه فضای سبز پیگیری می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: توجه به محیط زیست از موارد مورد تاکید در این وزارتخانه است.

آیین آغاز نمادین کاشت ۵۰۰ هزار اصله درخت در طرح‌های وزارت راه و شهرسازی با ذکر «یا محمد(ص)» از سوی وزیر راه و شهرسازی در ایوانکی کلید خورد و دانش‌آموزان شهر جدید ایوانکی از توابع شهرستان گرمسار در غرب استان سمنان با نام متبرک شهدا ۳۰ درخت کاشتند.

دانش آموزان در شهر جدید ایوانکی همزمان با هفته درختکاری، با نام و یاد شهدا، ۳۰ نهال زیتون کاشتند و پاسداری از طبیعت را یادآور شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha