۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85411051
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ضرورت توجه به مولد سازی سرمایه ها در استان ها

۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶
کد خبر: 85411051
ضرورت توجه به مولد سازی سرمایه ها در استان ها

کرج ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی گفت: انتظار می رود دستگاههای اجرایی و اقتصادی به امر مولدسازی سرمایه در استان های کشور توجه بیشتری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، " رضا خواجه نائینی " روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل اقتصاد و دارایی استان البرز افزود: گسترش فضای کسب و کار و داشتن برنامه برای ساماندهی این بخش از توصیه های وزارت اقتصاد ودارایی به استان ها است .

وی با بیان اینکه فضای صمیمی و منسجمی بین دستگاه های اجرایی استان البرز به واسطه مدیریت خوب استاندار حاکم است، بیان کرد:وزارت اقتصاد و دارایی با انتخاب مدیران توانمند و با تجربه در حوزه اقتصاد و دارایی این استان گام های موثری در راستای توسعه اقتصادی البرز برداشته است.

خواجه نائینی تاکید کرد: باید فضای هماهنگی بین بخشی و فرا بخشی در نهادها و ادارات تابعه اداره کل اقتصاد و دارایی استانها با نمایندگان ولی فقیه دراستان ها ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور افزایش توسعه اقتصادی با هدف بهبود معیشت اقتصادی اهداف توسعه ای بیشتر شود .

ضعف اعتباری استان البرز باید مورد توجه قرار گیرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرزبا اشاره به اعتباری این استان گفت: البرز در بخش اعتبارات در رتبه آخر کشوراست که باید تلاش های ویژه ای برای جبران این عقب ماندگی داشت .

" کاوه حداد پور" افزود : هماهنگی بین دستگاهی در حوزه اداره کل اقتصاد، دارایی با سازمان های مالیاتی ، گمرک و بانک های تابعه قابل توجه بوده و همراهی مدیران سبب شده این استان در مسیر توسعه هرچه بیشتر قرار گیرد .

وی بیان کرد: امروز اداره کل اقتصاد و دارایی که سالها بدون ساختمان بود توانسته با درایت مدیران آن صاحب ساختمان شود که امیدواریم با همراهی خوبی که در مجموعه شاهد هستیم بهترین خدمات به مردم ارایه شود .

حداد پور گفت: برای مولدسازی دراستان البرز باید عزم جدی داشت و همچنین اقدامات موثر در فروش اموال مازاد و تسریع در عملکردهای مالی این استان را در مسیر توسعه هرچه بیشتر قرار می دهد .

تکمیل پروژه های ملی موثر البرز با استفاده ازظرفیت مولد سازی

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان البرز نیز دراین آیین بر استفاده از ظرفیت مولد سازی در تکمیل پروژه های ملی موثر تاکید کرد .

" فرزین بهنام فر" افزود: تکمیل آزاد راه شمالی کرج با توجه به حجم بالای خودروهای عبوری و تعداد بالای تردد درآن مورد تاکید است و نقش موثری را در کاهش ترافیک دارد .

وی ادامه داد: بنابراین موضوعات استان البرز باید ملی شود تا بتوانیم به اهداف توسعه ای کشور دست یابیم .

بهنام فر تاکید کرد: برطرف کردن موانع تولید و سرمایه گذاری از تکالیف اصلی دراین زمینه است که در سایه تعامل و همکاری با برنامه منسجم محقق می شود .

ضرورت توجه به مولد سازی سرمایه ها در استان ها

دراین آیین از زحمات " رضا جعفری " مدیرکل سابق اقتصاد و دارایی و" جلیل پیران سرپرست اداره کل قدردانی و " فرزین بهنام فر به عنوان مدیرکل اقتصاد و دارایی این استان معرفی شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha