۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85411332
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ۵ پروژه فضای سبز و ورزشی شهرداری اسلامشهر

۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
کد خبر: 85411332
افتتاح ۵ پروژه فضای سبز و ورزشی شهرداری اسلامشهر

اسلامشهر - ایرنا - همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی و در راستای اجرای طرح "اسلامشهر من"، پروژه های فضای سبز و ورزشی شهرداری اسلامشهر افتتاح شدند.

به گزارش ایرنا روز پنجشنبه و همزمان با هفته درختکاری و منابع طبیعی و در بیستمین هفته از اجرای طرح " اسلامشهر من" آیین افتتاح پروژه های فضای سبز و ورزشی شهرداری اسلامشهر با حضور امام جمعه اسلامشهر، دادستان اسلامشهر، رئیس دادگستری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران و پرسنل شهرداری برگزار شد.

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی خیابان امامی کاشانی شهرک امام حسین(ع) ، بهره برداری از زمین چمن مصنوعی بوستان بهارستان واوان، افتتاح باغ ایرانی شهرک قائمیه، و بهره برداری از زمین چمن مصنوعی پارک شهید ندائی پروژه های افتتاح شده طی این آئین بودند.

شهردار اسلامشهر ضمن تبریک هفته درختکاری و منابع طبیعی، با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز در فراهم نمودن نشاط شهروندی اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری شهرداری اسلامشهر در تلاش است با استفاده از تمامی امکانات موجود با توسعه بوستان ها و رسیدگی به آنها، سطح رفاه و نشاط شهروندی را ارتقا دهد.

محسن حمیدی افزود: در این راستا علاوه بر حفظ و نگهداری بوستان ها و فضاهای سبز شهری، توسعه و احداث بوستان ها و فضاهای سبز در دستور کار قرار دارد.

پیشتر در اجرای طرح "اسلامشهر من" آیین افتتاح فاز دوم کمربندی شمالی اسلامشهر حدفاصل خیابان چیچکلو تا شهرک طالقانی برگزار شد.بخشی از فاز دوم کمربندی شمالی حدفاصل خیابان چیچکلو تا شهرک طالقانی به طول تقریبی یک کیلومتر افتتاح و همزمان دو دوربرگردان نیز به بهره برداری رسید.

گفتنی است کمربندی شمالی اسلامشهر با هدف کاهش بار ترافیکی شهر اسلامشهر و تسهیل در تردد شهروندان، از خیابان سوسنگرد قبل از میدان نماز اسلامشهر آغاز و با احداث و گذشتن از هفت پل و تقاطع غیر همسطح در نهایت با تقاطع غیرهمسطح شهید حاج محمود شفیعی وارد بلوار شهید برنده‌سیفی می شود.

همچنین همزمان با پنجمین روز از هفته گرامیداشت دولت، ساختمان اداری شهرداری منطقه پنج، قطعه دوم کمربندی شمالی اسلامشهر(زیرگذر شهرک طالقانی)، ساختمان خدمات شهری شهرداری منطقه چهار، تصفیه خانه واحد دامداری دهیران و بوستان بانوان نرجس چهاردانگه از جمله طرح هایی بود که امروز در شهرستان اسلامشهر به بهره برداری رسید.

اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha