۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۰۴
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85411396
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰ درصد مصوبات تسهیل تولید در خراسان جنوبی عملیاتی شد

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: حدود ۶۰ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با همراهی و هم‌افزیی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی، عملیاتی شده و بقیه مصوبات در فرآیند اجرا است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد اشرفی روز پنجشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۸ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده که مجموع مصوبات آن به بیش از ۹۰۰ مورد می‌رسد.

وی گفت: تسهیل در فرآیند تولید و رفع مانع از مسیر آن از بزرگترین شاخص‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است.

معاون استاندار خراسان جنوبی به مصوبات ارسال شده به کارگروه ملی برای تعیین تکلیف نهایی اشاره کرد و افزود: ۱۰ پرونده به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارجاع داده شده است.

۶۰ درصد مصوبات تسهیل تولید در خراسان جنوبی عملیاتی شد

وی بیان کرد: عمده ترین مشکل واحدهای تولیدی استان در امهال تسهیلات بانکی، پرداخت مالیات، درخواست بخشودگی جرائم مالیاتی همچنین مشکلات زیرساختی در حوزه تامین آب، برق و گاز بوده که با همکاری و پیگیری دستگاه‌های خدمات‌رسان مشکلات‌ آنها برطرف شده است.

اشرفی گفت: در جلسه امروز مسائل و مشکلات ۱۵ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت که بیش از ۱۰ واحد تولیدی درخواست استمهال تسهیلات را داشتند و با همراهی مجموعه بانک کشاورزی، امهال این تسهیلات برای یک دوره دیگر در کارگروه مصوب شد.

وی افزود: بقیه واحدهای تولیدی هم درخواست تقسیط پرداخت هزینه اراضی خود را در شرکت شهرک‌های صنعتی استان داشتند که مصوب شد این هزینه تقسیط شود تا در تدوام چرخه تولید آنها مشکلی ایجاد نشود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha