۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۳۶
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85411506
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

کتاب «مفاخر آرمیده» در بجنورد رونمایی شد

۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۳۶
کد خبر: 85411506
کتاب «مفاخر آرمیده» در بجنورد رونمایی شد

بجنورد - ایرنا - کتاب «مفاخر آرمیده» در آستان سلطان سید عباس بن موسی بن جعفر(ع) امروز (پنجشنبه) در بجنورد مرکز خراسان شمالی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین رونمایی از این کتاب به همت موسسه فرهنگی و هنری آداب اندیشان بجنورد و شهرداری مرکز استان برگزار شد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری آداب اندیشان بجنورد در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: کتاب مفاخر آرمیده در آستان سلطان سید عباس بن موسی بن جعفر(ع) به وسیله قاسم مهرنیا تالیف شده که در آن به معرفی ۶۰ چهره افتخار آمیز استان پرداخته شده است.

جمشید داورپناه اظهار کرد: این کتاب در سه بخش به معرفی علما، روحانیان، کنش گران اجتماعی، خیران و نام آورانی پرداخته است که دار فانی را وداع گفته و در آستانه امامزاده سلطان سیدعباس(ع) دفن شده اند.

وی افزود: این چهره های نام‌آور که قریب به اتفاق آنان بجنوردی هستند، از دوران قاجار تا کنون زیسته و خدمات موثر و ارزنده ای به مردم داشته اند.

تجلیل از مرد نام‌آور در بجنورد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در کنار رونمایی از این کتاب از دکتر محمدحسین انصاری مود به عنوان چهره تاثیرگذار و افتخارآفرین این استان تجلیل شد.

دکتر انصاری مود از قدیمی ترین پزشکان در شهر بجنورد است که اقدامات و تلاش های بسیاری در توسعه خراسان شمالی به‌ویژه در تاسیس این استان انجام داده است.

دکتر انصاری مود علاوه بر تلاش در زمینه سلامت و بهداشت، اقدامات تاثیرگذاری در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی انجام داده است.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت و به مرکزیت بجنورد در شمال شرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha