امام جمعه ساری : حضور پرشور ملت در انتخابات دسیسه های دشمنان را خنثی کرد

ساری-ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراس اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: در حالیکه از مدت ها قبل دشمنان با تبلیغات رسانه ای خود به‌دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در این انتخابات بودند اما حضور پرشور ملت در این عرصه سیاسی دسیسه های آنها را خنثی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ساری افزود: هفته گذشته حماسه بزرگ ملی به نام انتخابات در کشور اتفاق افتاده است که آن دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره ملس خبرگان رهبری بود و از آحاد مردم مازندران به پاس مشارکت آنها در این عرصه تشکر می کنم.

به گفته امام جمعه ساری انتخابات ما جهاد بود چون دشمن ازیکسال قبل برای آن جنگ تبلیغاتی و رسانه ای را شروع کرده بود که مردم با حضور پرشورشان در این عرصه جواب محکمی به این اقدامات دشمنان دادند.

وی خطاب به منتخبان هر ۲ مجلس گفت که در راستای ایفای نقش و وظیفه اصلی خود حرکت کنند و با هم افزایی مشکلات و معضلات استان را ببینند و به دنبال حل آنها باشند.

آیت الله محمدی لایینی اظهار داشت : برگزاری جلسات مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مازندران مورد نظر است تا مشکلات و مسائل این استان رصد و برای رفع آنها گام برداشته شود.

وی با اشاره به قرار داشتن در هفته منابع طبیعی گفت که منابع طبیعی به اندازه خود انسان ارزشمند است چرا که بدون وجود درخت و فضای سبز هوای پاک وجود نخواهد داشت که انسان ها بتوانند زندگی کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به در پیش بودن ماه رمضان خطاب به مردم افزود: مردم با حضور در مجالس دینی موعظه های ارائه شده از سوی مبلغان مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: مبلغان دینی در این ایام ضمن استفاده از فرصت تبلیغی خود برای مباحث دینی بخشی از توصیه های خود را به بیان معضلاتی که جامعه با آن درگیر است از جمله موارد مخدر، طلاق ، خشونت و کم توجهی به مساجد بپردازند.

وی تاکید کرد: مبلغان دینی باید حتما به مسائل مختلف به صورت فقهی توضیحات لازم را به جامعه ارائه کنند .

به گفته امام جمعه ساری با توجه به تقارن ماه رمضان و سال جدید می بایست ضمن شادی و نشاط سال جدید اما باید حرمت ماه معنوی رمضان نیز رعایت شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha