امام جمعه موقت ساری: نظام جمهوری اسلامی رقابتی‌ترین انتخابات جهان را دارد

ساری- ایرنا- امام جمعه موقت ساری گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران سالم ترین و رقابتی ترین انتخابات جهان را همواره با حضور پرشور مردم برگزار می کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا نصوری در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ساری افزود: در حال حاضر مقدمات انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان فراهم شده و تبلیغات نیز آغاز شده است.

وی ادامه داد: انتخابات جمهوری اسلامی ایران بهترین انتخابات در دنیا به شمار می رود و رقابتی تربن انتخابات در این نظام برپا می شود.

امام جمعه موقت ساری اظهار داشت: در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به ازای هر صندلی مجلس ۵۱ نفر رقابت می کنند اما در آلمان به ازای هر صندلی مجلس ۹ و یا انگلستان ۶ نفر رقابت می کردند.

وی ادامه داد :در این دوره از انتخابات ۷۵ درصد افرادی که ثبت نام کردند تایید صلاحیت شدند رای دهندگان با انتخاب درست ماموریت های خود را انجام خواهند داد.

وی خطاب به مسولان در خصوص سلامت انتخابات، گفت که مردم با شرکت حداکثری در انتخابات نمایندگان مقتدر خود را انتخاب کنند.

به گفته حجت الاسلام نصوری در انتخاب نمایندگان موضوع اصلح بودن مورد توجه قرار گیرد.

وی خطاب به نامزدهای انتخاباتی از آنها خواست که از وعده هایی که قابلیت اجرا ندارد بپرهیزند و گفت که مردم نسبت به بیان مطالب هوشیار هستند.

حجت الاسلام نصوری ادامه داد : در تمام عرصه ها و امور انقلاب و پس از آن اعتماد زیادی به جوانان وجود داشته است و در هشت سال دفاع مقدس تابع امام (ره) بودند و الان هم تابع رهبر معظم انقلاب هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha