۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85412492
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته امداد "ششتمد" خراسان رضوی ۱۱۰ طرح اشتغالزایی اجرا کرد

 سبزوار- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ششتمد گفت: این نهاد حمایتی امسال برای خودکفایی مددجویان ۱۱۰ طرح اشتغالزایی را در این شهرستان خراسان رضوی اجرایی کرده است.

ابراهیم خطیب روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای اجرای این طرحهای اشتغال ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.

وی افزود: عمده این تسهیلات با هدف توانمندسازی و اشتغالزایی خانواده‌های زیر پوشش در بخش‌های مختلف دامپروری، قالیبافی، پرورش شتر و زنبور عسل، فروشندگی لوازم خانگی، خرید خودرو و تراکتور اعطا شده است.

مدیر کمیته امداد ششتمد گفت: رسالت این نهاد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان است، اما سخت گیری برخی بانک ها برای تامین ضامن و وثایق، پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان را دچار مشکل کرده است.

خطیب با بیان اینکه ارائه آموزش‌های مهارتی اقدامی موثر در توانمندسازی و خودکفا شدن مددجویان است، افزود: بیش از ۱۲۰ مددجوی این نهاد امسال از آموزش‌های مهارتی و اشتغال بهره‌مند شده اند.

چهار هزار و ۲۲۵ نفر از جمعیت ۲۴ هزار نفری شهرستان ششتمد در قالب ۲ هزار و ۳۳ خانوار زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

مرکز شهرستان ششتمد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

ششتمد از ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha